لنزهای واقعیت افزوده اسنپ چت به تیم های مایکروسافت می آیند

به لطف راه اندازی مجموعه ای از لنزهای Snap AR در پلت فرم پیام گروهی، فناوری واقعیت افزوده اسنپ چت اکنون می تواند توسط مشتریان تیم مایکروسافت در سراسر جهان تجربه شود.

از طریق ادغام کیت توسعه نرم افزاری کیت دوربین اسنپ (SDK)، کاربران Teams می توانند مجموعه ای چرخشی از 26 لنز اسنپ چت را در تماس های ویدیویی فعال کنند که به آن ها اجازه می دهد در دوربین به گونه ای ظاهر شوند که گویی گوش های گربه ای دارند و در آغوش گرفته می شوند. یک تنبل و بیشتر این لنزها بدون بارگیری اضافی با کلیک روی «جلوه‌های ویدیویی»، «افکت‌های ویدیوی بیشتر» و سپس روی برگه «Snapchat» در دسترس کاربران Teams هستند.

تصویر

این اولین باری نیست که مایکروسافت کیت دوربین SDK اسنپ را در یکی از محصولات خود ادغام می کند. پیش از این، مایکروسافت از Camera Kit برای آوردن فناوری واقعیت افزوده اسنپ به پلتفرم یادگیری ویدیویی Flip خود استفاده می کرد. اسنپ ​​در یک پست وبلاگی گفت: از زمانی که فناوری Snap AR به «تجربه وب تلنگر» اضافه شد، 60 درصد افزایش در دانش آموزان و معلمان ایجاد ویدیو وجود داشته است.

اسنپ ​​قبلاً اپلیکیشن دسکتاپ Snap Camera خود را ارائه کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد فیلترها را در حین تماس‌های ویدیویی روی پلتفرم‌های دیگر فعال کنند. اپلیکیشن Snap Camera در ژانویه 2023 متوقف شد.