سایر رویدادهای هفته پیش رو به صورت حضوری باقی خواهند ماند

در همین حال، سایر شرکت ها نیز هیچ تغییری برای گزارش نداشتند.

از اینجا به کجا می رود

در حالی که نتفلیکس قبلاً به ارائه مجازی تغییر مکان داده است، ممکن است پیامدهای بیشتری از اعتصاب تا هفته آینده احساس نشود و معترضان قصد دارند در روز دوشنبه در خارج از رویداد رادیو سیتی موزیک هال NBCUniversal تجمع کنند.

معترضان قبلاً رویداد NewFronts NBCU را برای Peacock در اوایل ماه مه تحت تأثیر قرار دادند و ورودی Center415 را قبل از ارائه نیمه مسدود کردند.

پیکتینگ همچنین می تواند بر مشارکت استعدادها در رویدادهای هفته اول تأثیر بگذارد. این رویدادها معمولاً استعدادهای شبکه‌ای را به نمایش می‌گذارند، اما با این اعتصاب، بسیاری از سلبریتی‌ها ممکن است در عبور از خطوط تظاهرات مردد باشند – که احتمالاً دلیل عدم مشارکت نتفلیکس در پیشروی فعلی مجازی‌اش است.

رویداد NewFronts Peacock به ویژه فقط مدیران را به نمایش گذاشت. با این حال، مارک مارشال، رئیس بخش فروش تبلیغات و مشارکت مشتری، اخیراً به Adweek گفت که NBCU “نمایش اولیه بسیار قدرتمندی خواهد داشت و همچنان استعدادهای بزرگی در آن شرکت خواهد کرد.”

زمان نشان خواهد داد که آیا این اعتصاب بر رویدادهای هفته اول تأثیر بیشتری می گذارد یا خیر، اما جان هالی، رئیس فروش تبلیغات پارامونت، به موقعیت مجریان هفته اول حسادت نمی کند. پارامونت اواخر سال گذشته تصمیم گرفت تا از هفته قبل خارج شود و به نفع شام های صمیمی تر با مشتریان در ماه آوریل باشد.

هالی اخیراً در مورد اجتناب از اعتصاب به Adweek گفت: «بدیهی است که زمانی که تصمیم گرفتیم، آن زمان را پیش بینی نمی کردیم. “این قطعا برای همتایان ما بسیار چالش برانگیز خواهد بود.”

گزارش تکمیلی توسط Mollie Cahillane.