ترکیب علم و بازاریابی با کیتی ویلیامز Haleon

هر روز نیست که شما با یک مدیر ارشد بازاریابی ملاقات می کنید که سفر شغلی او در یک آزمایشگاه علمی آغاز شد. اما این مسیر نامتعارفی است که کتی ویلیامز تا هالئون طی کرد.

ویلیامز با سابقه ای در زیست شناسی، در ابتدا هوش علمی خود را در Procter & Gamble قرار داد. پس از ایفای نقش در Kraft Foods و Mondelez International، او به عنوان یکی از اعضای مؤسس به Haleon پیوست. او اکنون بر مجموعه ای 5 میلیارد دلاری ایالات متحده نظارت می کند که شامل مارک های نمادین مانند Tums و Advil برای شرکت نوآور سلامت مصرف کننده است.

به عنوان یک بازاریاب سلامت، ویلیامز به ترکیب قوی درک عمیق انسانی و ایمان به علم اعتقاد دارد.

او گفت: «بیشتر بازاریابان دوست دارند عمیقاً در بینش غوطه ور شوند و با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند. “جان بخشیدن به علم مورد اعتماد به گونه ای که با مصرف کنندگان نیز ارتباط برقرار کند، عامل تمایز است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر شغلی جذاب ویلیامز، به این قسمت از بازاریابی پیشتاز گوش دهید.

قسمت جدید را در زیر پخش کنید و در پادکست اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.