سایر رویدادهای هفته پیش رو به صورت حضوری باقی خواهند ماند

حتی با وجود اینکه هفته پیش رو تا دوشنبه شروع نمی شود، اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا در حال حاضر بر رویداد تبلیغاتی سالانه تأثیر گذاشته است.

اواخر چهارشنبه شب، Adweek به طور انحصاری متوجه شد که نتفلیکس به طور ناگهانی رویداد حضوری خود را که در ابتدا برای 17 می در ساعت 5 بعد از ظهر در پاریس تئاتر نیویورک برنامه ریزی شده بود، به یک نمایش کاملا مجازی تغییر داد. پخش کننده همچنین تأیید کرد که “تصمیم گرفت که در ارائه نیز هیچ استعدادی نداشته باشد.”

اگرچه نتفلیکس دلیل رسمی این حرکت را اعلام نکرد، یک منبع آگاه به Adweek گفت که این شرکت به دلیل اعتراض برنامه ریزی شده WGA در خارج از محل برگزاری، به یک رویداد مجازی تغییر مکان داده است. به گفته این منبع، WGA به اداره پلیس نیویورک گفته است که رویداد اولیه نتفلیکس را مختل خواهد کرد و پلیس نیویورک در مورد ایمنی عابران پیاده نگرانی هایی داشت که باعث تغییر برنامه ها شد.

انجمن نویسندگان آمریکا، شرق (WGAE) در پاسخ به دلایلی که در پشت حرکت نتفلیکس به یک ارائه مجازی وجود داشت، بیانیه ای را برای Adweek ارسال کرد و گفت که “یک تجمع قانونی و مسالمت آمیز نتفلیکس را برنامه ریزی کرده است”.[s] نمایش در تئاتر پاریس در شهر نیویورک.” WGAE اضافه کرد که «به نتفلیکس و دیگر استودیوها ادامه خواهد داد تا زمانی که شرکت‌ها آماده مذاکره برای یک معامله منصفانه باشند که نگرانی‌های مشروع نویسندگان را برطرف کند».

علیرغم تغییر لحظه آخری نتفلیکس، Adweek دریافته است که رویدادهای حضوری باقیمانده هفته – متشکل از NBCUniversal و Fox در دوشنبه، TelevisaUnivision و Disney در روز سه‌شنبه و Warner Bros Discovery و YouTube در روز چهارشنبه – طبق برنامه‌ریزی‌شده ادامه خواهند یافت. شرکت تایید کرد

یک منبع آشنا با ارائه دیزنی به Adweek گفت: “ما برای جامعه خلاق و این لحظه احترام زیادی قائل هستیم – زمان سختی برای همه است.” “اولویت ما برای هفته آینده برگزاری یک رویداد معنادار برای شرکای تبلیغاتی خود است و همانطور که در هر سال اتفاق می افتد، اطمینان از ایمنی استعدادها، کارکنان و مهمانانمان است.”

و در رابطه با رویداد NBCU، که هفته اولیه را آغاز می کند، جو بناروچ، معاون ارتباطات جهانی در NBCU، به Adweek گفت که همه چیز رو به جلو است، و افزود: «آخرین یک بازار آینده است، و وقتی نوبت به NBCUniversal می رسد، تبلیغ کنندگان در آن سرمایه گذاری می کنند. کل وسعت و مقیاس پلت فرم ما.”

از طرف TelevisaUnivision، محتوای آن تا حد زیادی در مکزیک تولید می شود، بنابراین یک منبع آشنا با این شرکت گفت که این اعتصاب هیچ تاثیری بر آن نداشته است.