روزی که جان کوک، مدیر عامل VMLY&R به مدت 9 دقیقه درگذشت

کوک بین هفت تا نه دقیقه را در کنار جاده بدون نبض گذراند. در بهترین حالت، از هر 10 نفر یک نفر از این وضعیت جان سالم به در می‌برد. اون یکی بود او آن را برابر با تجربه دامار هملین به عنوان امنیت برای اسکناس های بوفالو می داند. قلب هاملین پس از ضربه زدن به سینه توسط بازیکن بنگال متوقف شد، نه بال زدن، اما نجات و بهبودی بسیار شبیه بود.

وقتی به هوش آمد، اولین چیزی که کوک از کری شنید این بود: “من همان کسی هستم که در سه دقیقه آخر با شما سروکله زدم.”

در حال ارتباط با آژانس

کوک به عنوان مدیر عامل یک آژانس هلدینگ بزرگ، نیاز داشت تا به سرعت تعدادی از تصمیمات را از روی تخت بیمارستان خود در مورد نحوه اطلاع رسانی سقوط خود به همکارانش اتخاذ کند. او به تیم رهبری خود اطلاعات کافی داد تا آژانس را در جریان قرار دهد تا کارمندان از طریق کانال های مناسب و نه شایعات یاد بگیرند و در عین حال حریم خصوصی او را تا جایی که می توانست حفظ کنند.

کوک گفت: “من چیزهای زیادی در مورد یافتن تعادل بین آگاه نگه داشتن مردم به اندازه کافی برای دانستن اتفاقات و اطمینان از اینکه حال شما خوب است، یاد گرفتم، اما بدون اینکه بیش از حد باعث ترساندن کل شرکت شوم.”

با گذشت زمان، کوک حرفش را باز کرد و ارزش شفاف بودن و تأثیری که رویداد سلامتی او می‌تواند نه تنها بر آژانس، بلکه جامعه داشته باشد را دید.

کوک گفت: “درس رهبری این است که من چیزهای زیادی در مورد نحوه برقراری ارتباط و آسیب پذیر بودن یاد گرفتم، و اینکه چقدر در مورد سلامتی خود صحبت کنید خوب است.”

در بیمارستان، یکی از اولین افرادی که کوک از او شنید مارک رید، مدیرعامل WPP بود.

کوک گفت: «او نمی‌توانست بیشتر از این پاسخگو باشد و به آن اهمیت بدهد، و این برای من اهمیت زیادی داشت. و بعدها، روبرتو کوارتا، رئیس هیئت مدیره WPP، کمی مربی کوک شد، پس از اینکه کوارتا به اشتراک گذاشت که تجربه مشابهی داشته است. “[Quarta] به من توصیه های زیادی کرد که چگونه در مورد آن فکر کنم و چگونه اعتماد جسمی و روحی را به دست بیاورم.

تصویر
کارکنان آژانس در آموزش CPR شرکت می کنند.

پس از آن، VMLY&R جلسات آموزشی CPR را در سراسر دفاتر خود برگزار کرده است که از کانزاس سیتی شروع شده است. این آژانس همچنین اطمینان حاصل می کند که کارکنان نه تنها می دانند که دفیبریلاتورهای خارجی خودکار (AED) در کجا قرار دارند، بلکه احساس قدرت می کنند که از آنها در مواقع اضطراری استفاده کنند.

کوک گفت: «مردم بسیار کمی هستند که می توانند دقیقاً به شما بگویند آن ها در یک دفتر کجا هستند یا چه کار می کنند یا چگونه از آنها استفاده کنید،» و افزود: «نمی توانستم به شما بگویم واحدهای AED کجا هستند. و من خجالت نمی کشم که بگویم حتی مطمئن نیستم که قبل از این حادثه چگونه از آنها استفاده کنم.”