روزی که جان کوک، مدیر عامل VMLY&R به مدت 9 دقیقه درگذشت

یک کلیشه تبلیغاتی فرسوده وجود دارد که احتمالاً شما را به لرزه در می آورد. یکی را می دانید: تبلیغات به معنای یافتن مصرف کننده مناسب در زمان مناسب در مکان مناسب است.

وقتی سال گذشته جان کوک، مدیر عامل VMLY&R در کانزاس سیتی سقوط کرد، از یک سری تصادفات سود برد که افراد مناسب را در زمان مناسب به مکان مناسب برای نجات جان او هدایت کرد.

ببینید، کوک همیشه اپل واچ خود را می پوشد. در حالی که آن دستگاه نقش های زیادی را ایفا می کند، نقشی که او واقعاً برای عملکرد سال گذشته نیاز داشت – ردیابی فعالیت قلبش – سه هفته قبل از آن خراب شده بود. در همان سه هفته، قلب او دچار فلوتر دهلیزی شد. اساساً، قلب او نمی‌توانست از تپش سریع و 200 تا 300 ضربه در دقیقه خودداری کند.

کوک به Adweek گفت: «این داستان تعداد زیادی از فرشتگان یا تصادفات بود. من اساساً برای 9 دقیقه مردم.

اینجاست که آن تصادفات کارمایی شروع می شود. پس از نوشیدن آبجو با یک همکار VMLY&R، کوک برای دویدن رفت. دو دقیقه بعد از آن دویدن، او روی یک تابلوی سیاسی خم شد (برای نامزدی که قصد داشت به او رای دهد) و سپس سقوط کرد.

زنی که اتفاقاً پرستار یک بیمارستان کودکان بود، سگش را راه می‌رفت و برای کمک به او ایستاد. زن دیگری به نام ساریسا کری که گواهینامه CPR دارد اما خارج از شهر زندگی می‌کند، پس از یک رویداد ورزشی دبیرستانی با خانواده‌اش برای گرفتن بستنی در راه بود که پرستار را در حال انجام CPR دید.

کوک گفت: «او از هیچ کجای نزدیکی که من زندگی می‌کنم نیست، و از هر میلیون یک‌بار چیزی بود که او در آن شب آنجا بود.

و ضربه زننده: پراکاش آچاریا، متخصص داخلی قلب – متخصص پزشکی ایده آل برای این سناریو – در حال رانندگی بود و متوقف شد. سه نفر که همگی برای نجات جان یک فرد بی پاسخ آموزش دیده بودند، دقیقاً در محل حضور داشتند تا کوک را از لبه مرگ بازگردانند.

تصویر
کوک دیدن خود را در عکس‌هایی مانند این «تجربه‌ای خارج از بدن» می‌داند، زیرا می‌دانست که در آستانه مرگ است.جان کوک