روزی که جان کوک، مدیر عامل VMLY&R به مدت 9 دقیقه درگذشت

بستنی با دوست

این داستان تعداد زیادی از فرشتگان یا تصادفات بود.

جان کوک، مدیر عامل شرکت VMLY&R

پس از این تجربه، کوک زندگی را پر از فرصت برای به حداکثر رساندن هر لحظه با افرادی که به آنها اهمیت می دهید می بیند.

کوک گفت: “آخرین لحظه ای را که با هر فردی مهم در زندگی تان سپری می کنید متوجه می شوید، و بسیاری از مهم ترین افراد زندگی من در VMLY&R هستند.” “و در مورد آن بیمار نباشید، اما وقتی نزدیک به مردن هستید، به این فکر می کنید که آخرین صحبتی که با این شریک یا آن شریک در دفتر خود داشتید چه بوده است.”

کوک یک صورت‌حساب سلامتی تمیز و بدون محدودیت در سفر یا فعالیت بدنی دریافت کرد، اما یک دستگاه دفیبریلاتور قرار داد تا اگر قلبش بیش از شش ثانیه دوباره متوقف شود، او را به زندگی بازگرداند. او همه اینها را مدیون نجات دهندگانش است که اقدامی سریع و شجاعانه انجام دادند.

در حالی که کوک در بیمارستان بود، با یکی از اولین پاسخ دهندگان خود، آچاریا، که مراقبت های پزشکی خود را به عنوان متخصص قلب خود ادامه داد، ملاقات کرد. پس از هفته‌ها جستجو، ویژگی ستاره کانزاس سیتی به او کمک کرد تا سرانجام کاری را پیدا کند، کسی که از تلاش‌هایش برای یافتن او از طریق ضربه زدن در در و برنامه Nextdoor طفره رفت.

ماه گذشته، کوک و کری برای اولین بار شخصاً با هم ارتباط برقرار کردند. بر اساس قطعه دیگری از ستاره کانزاس سیتی، او آسیب سلامتی خود را متحمل شده بود – خونریزی مغزی. پس از مدت ها انتظار، سرانجام در یک مکان مناسب ملاقات کردند: در بستنی فروشی که او به آنجا می رفت، زمانی که برای نجات جان کوک توقف کرد.