در میان تحولات رهبری، DDB NY با adam&eveNYC ادغام می شود

بریم مطمئن است که مشتریان از ادغام استقبال خواهند کرد، زیرا استعدادهای بیشتری در اختیار خواهند داشت، اما او اذعان دارد که کار سخت زیادی در پیش است.

این آژانس بیل (برنباخ) است. و ما باید به آن عمل کنیم.» بریم اظهار کرد که او adam&eveDDB جدید را در حد وسط بین آژانس‌های بوتیک و مغازه‌های بزرگ می‌بیند.

بریم همچنین امیدوار است که از شتاب برنده‌های اخیر، از جمله آژانس تبلیغاتی سال توسط adam&eveDDB و شبکه سال برای DDB Worldwide برای سومین سال متوالی در جوایز D&AD استفاده کند و آن را به کار و حسن نیت بیشتری برای نسخه جدید تبدیل کند. adam&eveDDB.

Adam&eveDDB جوایز متعددی را برای کار “آخرین عکس” برای Calm به همراه کار آژانس جان لوئیس، Marmite و کمپین Coors Light Chillboards که آدام و eveDDB با DDB Chicago و Nord DDB شریک شدند، دریافت کرده است.

بریم گفت: «من می‌خواهم مردم با افتخار به جایی که کار می‌کنند قدم بزنند. “این آسان نخواهد بود، اما ما آن را سرگرم کننده خواهیم کرد. اگر اثری را می بینید که کاملاً استثنایی است، از هر 10 نفر 9 بار از ساخت آن لذت برده اند. گفتنش راحت تر از انجام دادن است. اما قطعاً این مأموریت است.»

جیمسون فلمینگ در گزارش این داستان مشارکت داشت.