در میان تحولات رهبری، DDB NY با adam&eveNYC ادغام می شود

آژانس تصمیم گرفت به جای اینکه آن را فقط یک دفتر DDB نگه دارد، با نام adam&eve همراه شود، زیرا معتقدند آژانس در لندن با این نام ساخته شده است.

این یک موجودیت کاملاً جدید است و ما می خواهیم با آن مانند یک موجودیت جدید رفتار کنیم. رهبری خلاق جدید وجود خواهد داشت – این یک ازدواج از دو فرهنگ بسیار متفاوت است. بریم به Adweek گفت و ما آن را اینجا در لندن دیده‌ایم.

وینترتون مشتاقانه منتظر چالش جدید مدیر عامل شدن در آژانسی است که به تازگی ادغام شده است. هنگامی که او با لوبار و بریم ملاقات کرد و در مورد برنامه آنها برای متحد کردن این دو آژانس که در لندن موفقیت آمیز بوده است، شنید، از این فرصت استفاده کرد تا بخشی از نهاد جدید باشد.

“[It’s] وینترتون به Adweek گفت: واقعاً میراث هر دو برند را جشن می‌گیریم، اما یک آژانس خلاقانه بوتیکی در مقیاس ایجاد می‌کنیم. برای من، که عمدتاً از یک پس‌زمینه با رهبری خلاقانه آمده‌ام، من عاشق این فرصت هستم که روی یک موجودیت جدید کار کنم که چنین میراث بزرگی دارد و ببینم با آن دو با هم چه کاری می‌توانیم در بازار آمریکای شمالی انجام دهیم.»

دردهای رشد پس از برخی از دست دادن ها

بریم اذعان می‌کند که این حرکت بدون چند دست‌انداز در جاده نخواهد بود، اما اظهار داشت که شرکت در حال حاضر اخراج‌هایی را در نظر نمی‌گیرد، به‌ویژه که ادغام به آژانس اجازه می‌دهد تا تولید خود را افزایش دهد.

بریم گفت: «اخراج‌ها در حال حاضر دور از ذهن ما هستند، زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. اما او گفت که برخی از افرادی که نمی‌خواهند در ادغام شرکت کنند، ممکن است انصراف دهند.

وینترتون نسبت به ادغام خوشبین است، زیرا قدرت مجموعه مشتریان در سراسر این دو آژانس به افراد اجازه می دهد تا روی چیزهای مختلف کار کنند تا بتوانند عضلات خلاق خود را منعطف کنند.

وینترتون گفت: «امیدواریم که مردم واقعاً از نوع تغییر در انرژی و فرصت‌هایی که در کنار هم قرار دادن این دو موجود شگفت‌انگیز به وجود می‌آیند، خوششان بیاید.»

در حالی که تیم در مورد مسیر جدید آژانس خوش‌بین است، DDB از سال 2022 چندین مدیر اجرایی کلیدی را از دست داده است. جدای از جدایی توماس-کوپلند، شولتز و لامبا، والری بنگوآ، مدیر مالی چند ماه پیش بازنشسته شد. علاوه بر این، دارلا پرایس، رئیس DDB نیویورک در ماه مارس به اوگیلوی رفت. مدیر عامل DDB شیکاگو آندریا دیکز سال گذشته برای پیوستن به Gut رفت. افسر ارشد استراتژی Auro Trini Castelli در ماه نوامبر برای محصول رفت. و CCO بریت نولان به لئو برنت رفتند. آژانس همچنین جاتیندر سینگ، افسر ارشد اطلاعات را که به Accenture Song رفت، از دست داد. از طرف آدم و حوا، مت گاف، که به عنوان مدیرعامل در لندن خدمت کرد و سپس مدیر عامل دفتر نیویورک شد تا آن را از کار بیاندازد، چند ماه پیش آنجا را ترک کرد.

به غیر از مردم، آژانس‌ها همچنین از ابتدای سال 2022 چندین حساب کلیدی از جمله تجارت هنکل و افلاک DDB نیویورک را از دست داده‌اند، در حالی که adam&eveNYC Peloton و Jim Beam را از دست داده‌اند. اما DDB NY اخیراً دو سال پس از برنده شدن در تجارت Kroger برنده Kroger Health شد و بریم گفت که باید در آینده نزدیک چند برنده جدید اعلام شود.