در حالی که ناشر با مشکلات مالی مواجه می شود، مدیرعامل گروه لیف کناره گیری می کند

به گفته افراد آشنا، شان موریارتی، مدیر اجرایی گروه لیف، هفته گذشته پس از 9 سال از سمت خود کناره‌گیری کرد، زیرا این شرکت رسانه‌ای با مشکلات مالی و فشار از سوی گروه مالکیت خود، شرکت هولدینگ گراهام، برای برگرداندن مبارزات تجاری خود مواجه است. موضوع.

سخنگوی شرکت هولدینگ گراهام، پینکی میفیلد، خروج را تایید کرد.

موریارتی به طور موقت توسط تیموتی جی اوشاگنسی، رئیس و مدیر عامل شرکت هولدینگ گراهام و همسر لورا گراهام اوشانسی، نوه کاترین گراهام، ناشر سابق واشنگتن پست، جایگزین خواهد شد.

موریارتی از سال 2014 به عنوان مدیر عامل گروه لیف خدمت کرده است، جایی که او نقش مهمی در اختراع مجدد شرکت رسانه ای ایفا کرد که زمانی به عنوان رسانه تقاضا شناخته می شد.

از زمان رونق در طول همه‌گیری، اقبال معکوس شد

پس از تغییر نام تجاری در سال 2016، گروه لیف یک مدل تجاری را پذیرفت که تجارت را از بازارهای هنری خود، Society6 و Saatchi Art، و تبلیغات از مجموعه ناشران خود، که شامل عناوینی مانند Well + Good، Livestrong و eHow می‌شود، ترکیب می‌کرد.

این شرکت شاهد افزایش سرسام آور تقاضا برای بازارهای هنری خود در روزهای اولیه همه‌گیری بود، زمانی که ترکیبی از عوامل، از جمله اقدامات در خانه ماندن و بررسی‌های محرک، باعث شد مصرف‌کنندگان هزینه‌های زیادی را برای بازسازی و دکوراسیون خانه خرج کنند.

طبق پرونده های عمومی، در سه ماهه اول سال 2021، گروه Leaf شاهد افزایش 58 درصدی درآمد کلی خود نسبت به سال گذشته بود، از 33 میلیون دلار به 52 میلیون دلار. تنها درآمد Society6 نسبت به سال گذشته 106 درصد افزایش یافته است، از 16 میلیون دلار به 33 میلیون دلار، در حالی که درآمد گروه رسانه ای آن اندکی کاهش یافته است، از 14.1 میلیون دلار به 13.9 میلیون دلار.

اگرچه گروه لیف آن سه ماهه را با زیان 6.3 میلیون دلاری به پایان رساند، اما درآمد آن به شدت افزایش یافته و کسری آن به میزان 4.4 میلیون دلار کاهش یافته است.

این روند مثبت به شرکت Graham Holdings کمک کرد تا در ژوئن 2021 Leaf Group را به مبلغ 348 میلیون دلار خریداری کند.

شرکت هولدینگ گراهام که دارای مجموعه‌ای از کسب‌وکارها از گروه‌های رستوران گرفته تا نمایندگی‌های خودرو است، پیشینه گسترده‌ای در رسانه‌ها دارد. این شرکت صاحب هر دو اسلیت و فارین پالیسی است و واشنگتن پست و نیوزویک را خریده و فروخته است.

با این حال، شرایطی که منجر به افزایش درآمد در گروه لیف شد، به زودی شروع به کاهش کرد.

به گفته افراد آشنا با امور مالی، با کاهش محدودیت‌های همه‌گیر، هزینه‌های مصرف‌کننده برای بازسازی خانه و دکوراسیون کاهش یافت و اشتها برای خدمات هنری مستقیم به مشتری مانند Society6 کاهش یافت. تا اکتبر سال 2022، Society6 تقریباً 10 میلیون دلار از درآمدهای بین 100 تا 150 میلیون دلار را از دست داد.