دانا کاروی، در نقش شاه چارلز، از شما می خواهد که یک حیوان خانگی را به فرزندی قبول کنید

شاه چارلز سوم پیامی برای آمریکایی ها دارد و ربطی به روابط جهانی ندارد: به گفته او، سگ های طراح را نخرید، حتی اگر به اندازه سگ کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل دوست داشتنی و شاهانه باشند.

اتفاقاً “پادشاه” جعلی است که کمدین دانا کاروی آن را بازی می کند، اما این درخواست واقعی است. این امر توسط خیریه PetSmart در ویدئویی منتشر شده است که امروز برای جلب توجه به نجات حیوانات در آستانه تاج گذاری پادشاه واقعی در لندن منتشر شده است.

همانطور که ستاره سابق Saturday Night Live در قسمت 60 ثانیه ای آژانس Maximum Effort می گوید، مردم می توانند مجذوب سگ هایی شوند که در فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و لحظات فرهنگی نمایش داده می شوند. افزایش محبوبیت برخی از نژادها – مانند دالماسیایی ها پس از فیلم های دیزنی – همیشه برای حیوانات ختم نمی شود.

ایمی گیلبریث، رئیس موسسه خیریه PetSmart در بیانیه‌ای گفت: «با وجود میلیون‌ها حیوان خانگی قابل پذیرش که نیاز به خانه دارند، می‌دانستیم که باید برای جلب توجه به این موضوع مهم فکر کنیم. “لحظه های کمی بزرگتر از تاجگذاری یک پادشاه جدید وجود دارد، و نیاز مبرمی به افرادی با عشق بزرگ و کمی فضای اضافی در خانه هایشان وجود دارد تا بهترین دوست جدید را بپذیرند. ما از فرصتی برای پذیرفتن حیوانات خانگی بیشتر در خانه های دوست داشتنی هیجان زده هستیم تا خانواده ها بتوانند مزایای متقابل مراقبت از حیوان خانگی را تجربه کنند.

سالانه بیش از 5 میلیون حیوان خانگی به ازای هر بازوی غیرانتفاعی PetSmart وارد پناهگاه‌ها می‌شوند و حیوانات در ماه‌های اخیر طولانی‌تر می‌مانند، که منجر به شلوغی شرایط و گسترش منابع نازک می‌شود.

جورج دیویی، یکی از بنیانگذاران Maximum Effort، در بیانیه‌ای گفت: سگ‌ها زندگی ما را به روش‌های بی‌شمار و فراموش نشدنی بهتر می‌کنند، بنابراین ما می‌خواستیم از این لحظه استفاده کنیم و امیدواریم زندگی تعدادی از آنها را بهتر کنیم.

در حالی که تعدادی از برندهای بریتانیایی به مراسم تاجگذاری هجوم آورده‌اند و از نمایش آینده به‌عنوان سودی برای فروش و بازاریابی استفاده می‌کنند، شرکت‌ها در ایالات متحده از آن پیروی نکرده‌اند.

این یک تمایز برای تلاش PetSmart است. به علاوه سگ های بامزه. (توضیحات مربوط به سگ: خانواده سلطنتی ممکن است بیشتر به خاطر عشق ملکه فقید کورگی شناخته شوند، اما شاه چارلز اسپانیل به خاطر شاه چارلز اول و پسرش، شاه چارلز دوم، که شیفته این نژاد بودند، نامگذاری شد.)

خیریه PetSmart به خاطر برنامه‌های نجات درون فروشگاهی و سایر رویدادها، که در مکان‌های PetSmart در سراسر کشور اجرا می‌شود، شناخته شده است و تا به امروز بیش از 10 میلیون پذیرش را برای سازمان تسهیل کرده است.