آپارتمان سه بعدی از AR برای کمک به مردم در تزئین آپارتمان ها استفاده می کند

آپارتمان سه بعدی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای کمک به مردم در یافتن خانه و دکوراسیون، بخشی از درد شکار آپارتمان و دکوراسیون داخلی را از بین می برد.

پلت فرم آپارتمان سه بعدی به شکارچیان خانگی اجازه می دهد تا تورهای مجازی آپارتمان ها را انجام دهند و از هر مکانی به صورت دیجیتالی برای اقامت درخواست دهند. همچنین انواع مختلفی از ویژگی‌های واقعیت افزوده را ارائه می‌کند که هدف آن کمک به افراد در طراحی فضای جدید است.

به عنوان مثال، این پلتفرم به افراد اجازه می دهد تا مبلمان خود را به صورت دیجیتالی اندازه گیری کنند تا اطمینان حاصل شود که قطعات در خانه جدیدشان جا می شود. افراد همچنین می توانند مبلمان خود را اسکن کنند و اقلام را در فضای دیجیتال قرار دهند تا ببینند چگونه به نظر می رسند.

آپارتمان سه بعدی همچنین به عنوان یک بازار دکور خانه عمل می کند که به خریداران اجازه می دهد کاتالوگ مبلمان و اقلام را مرور کنند و قبل از خرید آنها را در واقعیت افزوده مشاهده کنند.

گریگوری آردبلوا، مدیر عامل 3D Apartment، گفت: “3DAPARTMENT.com نه تنها نحوه جستجوی افراد برای املاک را تغییر می دهد، بلکه نحوه تصور و تجربه آنها را نیز تغییر می دهد. با ادغام AR و VR در هر فهرست، استاندارد جدیدی برای جستجوی دارایی تعیین می‌کنیم.”