تبلیغات ترکیبی واقعیت، هنر دیجیتال را در صحنه‌های شهر رها می‌کند

جدیدترین کمپین لنوو هنر و خلاقیت دیجیتال را جشن می‌گیرد و در عین حال لپ‌تاپ Yoga Pro 9i خود را (که در آمریکای شمالی Slim Pro 9i نامیده می‌شود) به دنیا معرفی می‌کند.

این کمپین واقعیت ترکیبی که توسط آژانس خلاق SuperHeroes نیویورک رهبری می‌شود، هنرمندان سه بعدی را که از لپ‌تاپ Yoga Pro 9i لنوو برای ایجاد دارایی‌هایی برای رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند، دعوت می‌کردند که نشان‌دهنده‌های دنیای واقعی و گرافیتی‌هایی را که به روش‌های خلاقانه تغییر شکل داده یا بازطراحی می‌شوند، نشان می‌دهند. تصاویر دیجیتال را می توان در TikTok، Instagram و YouTube مشاهده کرد.

این کمپین از آثار هنری دیجیتال هشت هنرمند استفاده می‌کند: @origiful، @hati.hait.mas، @shanef3d، @eravfx، @marblemannequin، @mreGFX، @shutterauthority و @scaprendering.

Rogier Vijverberg، بنیانگذار و قهرمان اصلی SuperHeroes گفت: «برای خلاقان جوان، شهر زمین بازی آنهاست. هنرمندان دیجیتال با استفاده از گوشی هوشمند خود و ابزارهای جدید ثبت تصویر سه بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی، اکنون می‌توانند آثار هنری خود را در هر جایی که دوست دارند قرار دهند و در دسته جدیدی که ما آن را واقعیت توسعه‌یافته می‌نامیم، آثار خلق کنند.

او افزود: «هنر گرافیتی در واقع امسال 50 ساله می شود. من این پروژه هنری خیابانی دیجیتال جدید را که با لنوو انجام می دهیم به عنوان سرودی برای خلاقیت پیشگامانه می بینم.

علاوه بر این پست‌های رسانه‌های اجتماعی، این کمپین همچنین دارای همکاری با جامعه سازندگان It’s Nice That’s Shane Fu (همچنین به عنوان Shanef3d شناخته می‌شود) و Bushwick Collective هنرمند خیابانی Hoxxoh، که نسخه دیجیتالی از یک نقاشی دیواری هنر خیابانی در بوشویک را ایجاد کرده‌اند، ارائه می‌شود. ، بروکلین از طریق این کمپین، فو توضیح می دهد که چگونه از Slim Pro 9i لنوو برای خلق آثار هنری خود استفاده می کند.

دانیلا ایدی، مدیر مصرف‌کنندگان ممتاز جهانی در لنوو، گفت: «هدف ما از این کمپین الهام بخشیدن به نسل جدیدی از سازندگان برای بردن هنر دیجیتال به مکان‌های جدید است. الهام در همه جا وجود دارد و اجرای اعدام های سطح بالا اکنون بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. برای حمایت بیشتر از هنرمندان جوان، ما همچنین در حال سازماندهی یک برنامه مربیگری هستیم که به هنرمندان مشتاق سه بعدی اجازه می دهد با Lenovo Yoga Pro 9i کار کنند و آنها را با حرفه ای های کمپین ما مرتبط کند.”