ماریسا تالبرگ به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات SeaWorld Entertainment انتخاب شد

ماریسا تالبرگ از فروشگاه سخت افزار به دریای آبی عمیق می رود. SeaWorld Entertainment مدیر ارشد مدیریت سابق Lowe’s را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات خود منصوب کرده است که از 24 آوریل اجرایی می شود.

تالبرگ مسئول برند و استراتژی‌های بازاریابی است که بازدید را افزایش می‌دهد، درآمد را افزایش می‌دهد و ماموریت حفاظتی شرکت را ارتقا می‌دهد. SeaWorld Entertainment دارای 12 پارک از جمله SearWorld، Busch Gardens و Sesame Place است.

تالبرگ قبلاً اولین معاون اجرایی، مدیر برند و مدیر بازاریابی شرکت‌های Lowe’s بود، سمتی که او بین سال‌های 2020-2022 در اختیار داشت. او در آنجا مسئول بازاریابی فروشگاه لوازم خانگی بود، جایی که به رکورد فروش و رشد برند کمک کرد. تالبرگ در سپتامبر سال گذشته خرده فروش را به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد گسترده تر ترک کرد.

قبل از Lowe’s، Thalberg مدیر ارشد برند جهانی در Taco Bell بود، جایی که او به رشد و علاقه به زنجیره کمک کرد و به گسترش سریع بین‌المللی تاکو بل کمک کرد.

مارک می‌گوید: «تجربه ماریسا با برخی از شناخته‌شده‌ترین برندهای خرده‌فروشی و F&B، همراه با سابقه قوی او در افزایش درآمد از طریق استراتژی‌های بازاریابی جامع، فرصتی عالی برای نمایش بهتر مارک‌های نمادین و کار پرشوری که در زمینه حفاظت انجام می‌دهیم را نشان می‌دهد. سوانسون، مدیر اجرایی SeaWorld Entertainment در بیانیه ای. ما از پیوستن او به تیم رهبری ما هیجان زده هستیم.»

از سال 2007 تا 2015، تالبرگ رئیس بازاریابی دیجیتال شرکتی برای شرکت های Estée Lauder بود، جایی که او مسئول بازاریابی دیجیتال/اجتماعی و استراتژی محتوا بود. در سال 2002، او Executive Moms را تأسیس کرد، سازمانی که برای ارتباط و حمایت از متخصصانی که مادر نیز هستند ایجاد شده است. او همچنین سمت‌هایی در Unilever، Sure Fit و Revlon داشت، اگرچه کار خود را در سمت آژانس در Saatchi & Saatchi و J. Walter Thompson آغاز کرد.

تالبرگ در مصاحبه ای در سال 2020 به Adweek گفت: «به عنوان فردی که در صنایع مختلف حرکت کرده است، فکر می کنم به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که واقعاً وصل هستید. «در دوران تصدی قبلی من در تاکو بل، خرده فروشی به گونه ای بود که شما فروشگاه ها، مکان های فیزیکی و صدها هزار نفر در آن مکان ها کار می کردند. بنابراین، وقت بگذارید و آن محیط‌ها را در عمل ببینید، با مردم صحبت کنید و واقعاً با هم همکاری کنید. در پایان، آنچه اکنون در چندین نقطه از حرفه‌ام تجربه کرده‌ام، اغلب خط مقدم شماست.»

تالبرگ در حال حاضر به عنوان مشاور استراتژیک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Composite Ventures و در هیئت مدیره Blumenthal Center of the Arts و MMA است.