به روز رسانی درب گردان: AKQA، کلینچ، جهان نامرئی

لوکور

لوکیر استخدام شد لورا فارستر به عنوان مدیر استراتژی جدید آن. Forester متخصص طراحی انسان محور است و تجربه کار با مشتریانی از جمله اپل، زیمنس انرژی و شرکت کوکاکولا را دارد.

ادغام

لیبی مورگان به عنوان اولین مدیر ارشد تجارت دیجیتال در Merge انتخاب شد. مورگان کار خواهد کرد تا کارشناسان فناوری و پلت فرم آژانس را برای توسعه و ارتقای راه حل های EEP و رشد در سراسر جغرافیایی گرد هم آورد.

موشن

Mocean یک استودیوی مدرن طراحی و برندسازی Mode را راه‌اندازی کرد و دو مدیر اجرایی جدید را برای رهبری آن استخدام کرد. کوین لاو به عنوان مدیر خلاق اجرایی پیوست و آلیسون نویل به عنوان تهیه کننده اجرایی پیوست.

بعدی

NextUp منصوب شد لیزا برد به عنوان مدیرعامل جدید آن بیرد تجربه مدیریت چندین تیم جهانی، امضای حامی مالی چند میلیون دلاری و کار با مشتریانی مانند تیم ایالات متحده آمریکا، NFL و لیگ ملی فوتبال زنان را به ارمغان می آورد.

افسر و جنتلمن

Officer & Gentleman به دو عضو جدید تیم خلاق خود خوش آمد گفت. جینز گومز و بورخا لوپز هر دو به تیم خلاق ارشد پیوستند تا با مشتریانی از جمله Opera GX، Netflix، Chivas Regal و HuffPost کار کنند.

پیتر مایر

پیتر مایر استخدام شد لی تیلور و جیمز فلچر به عنوان مدیران خلاق گروه این دو از ترکیب شور و اشتیاق خود در زمینه ساخت برند و تجربه کار در آژانس‌های کنجکاوی و Burrell Communications برای رهبری خدمات خلاقانه آژانس استفاده خواهند کرد.

آژانس ضرب المثل

بنیانگذار آژانس ضرب المثل دارن باسکوم در دو فهرست تأثیرگذارترین بوستون قرار گرفت: ۱۵۰ نفر از تأثیرگذارترین مردم بوستون توسط مجله بوستون و تأثیرگذارترین مردان رنگین پوست توسط Get Konnected.

شورش

شورش اجیر شد لوئیز راپلی به عنوان اولین مدیر عامل ایالات متحده. راپلی ریاست عملیات مشاوره در ایالات متحده، هدایت خدمات مشتری، هدایت کسب و کار جدید و توسعه طیف وسیعی از راه حل ها برای مشتریان را بر عهده خواهد داشت.

انقلاب

جاستین فداک در rEvolution به عنوان افسر ارشد مشتری معرفی شد. فداک خدمات مشتری جهانی آژانس بازاریابی ورزشی را هدایت خواهد کرد تا راه‌حل‌های ارائه راه‌حل‌های بازاریابی یکپارچه را به مشتریان توسعه دهد.

جرقه و عسل

آژانس استراتژی فرهنگی Omnicom، Sparks & Honey، انتصابات جدیدی را برای تیم رهبری اجرایی خود تعیین کرد. مارک نیوهاوس به ریاست و مدیر عملیات ارتقا یافت. داویان هریس شریک مدیریت و افسر ارشد مشتری معرفی شد. و هانا هیکمن و راب هنزی هر دو به شریک زندگی ارتقا یافتند.

پروژه تقطیر

پروژه تقطیر مورد استقبال قرار گرفت نیل تراورز و سام راموس به تیم رهبری آن تراورز به عنوان شریک و رئیس تولید و راموس به عنوان تهیه کننده ارشد پیوست.

تشنگی

بیلی جیمز اولین مدیر عامل شرکت Thirst در آمریکای شمالی انتخاب شد. جیمز به عنوان مغز پشت طراحی مجدد Budweiser و Campbell Soup، بیش از 15 سال تجربه در برندسازی جهانی را به ارمغان می آورد.

موج ساز

Wakemaker به نام جان گیتینگز به عنوان رئیس جدید استراتژی بین المللی آن. Gittings هدایت استراتژیک جهانی Adobe، استراتژی برند جهانی برای Colgate و استراتژی توسعه برای فرصت های تجاری جهانی مستقر در ایالات متحده را هدایت خواهد کرد.