بحران هزینه زندگی در حال تغییر استراتژی های خالق است

“یکی از بزرگترین چیزها [for influencers] این است که اهمیت جامعه من بر اهمیت خوب به نظر رسیدن یک برند برتری دارد، و انجام این کار به گونه ای که قبل از خدمت به خودم و هر برندی که ممکن است بخواهم با آنها کار کنم، در خدمت مردم و جامعه باشد.» اصالت ضروری که اینفلوئنسرها برای رشد مخاطبان وفادار خود کشف کرده اند.

در این گزارش با عنوان The Knowledge Flex تعریف شده است، اقتصاد سازنده به عنصری حیاتی در زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است و دسترسی فوری و اغلب رایگان به محتوایی را ارائه می دهد که به نوعی وضعیت آنها را بهبود می بخشد.

همچنین مشخص شد که 43 درصد از کاربران بزرگسال رسانه های اجتماعی متوجه تغییر لحن سازندگان در رسانه های اجتماعی به سمت توجه بیشتر به مصرف انرژی شده اند.

یکی از خالقان، اینفلوئنسرهای مالی و یکی از بنیانگذاران The Gen Z Club، Poku Banks، گفت که اخیراً شاهد “تغییر خلاصه” از تعداد رو به رشدی از برندهای مالی بوده است که برای همکاری به او مراجعه می کنند. او نمونه‌ای از کار با ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی نت‌وست را برای ایجاد بخشی از توصیه‌های سرمایه‌گذاری، قبل از تغییر آن برای تمرکز بر بحران هزینه زندگی، بیان کرد.

او استدلال کرد: «دلیل آن به دلیل فضای اقتصادی است.

«آنها می خواهند بتوانند به مخاطبان خود کمک کنند و بگویند که مشکلات آنها را درک می کنند [and] آنها درک می کنند که چگونه می توانند کمک کنند.”

بنابراین برندها و بازاریابان بینش، دانش و سطوح اعتمادی که تأثیرگذاران می توانند ارائه دهند را می بینند تا به آنها کمک کند تا به خدمات و محصولات خود اعتماد کنند، به گونه ای که تبلیغات سنتی شاید نتواند.

ماتریالیسم جدید

روند دیگری که در این گزارش کشف شد، به نام «ماتریالیسم جدید»، این است که ایده‌آل‌های قدیمی در مورد ارزش در حال تغییر هستند، که منجر به ایجاد وفاداری برندها از طریق برنامه‌های تخفیف و توجه بیشتر به نظرات و نظرات آنلاین می‌شود، که اکنون به اطلاعات خلاقانه آنها می‌پردازد.

Kaushik گفت که برندها باید بیشتر نگران شفافیت خود با مشتریان باشند و آن را به عنوان ستاره شمالی شرکت در میان تحولات نامطلوب مانند افزایش قیمت توصیف کرد.

او افزود: “واقعیت این است که هزینه ها در حال افزایش است و متأسفانه در نهایت به مشتری ضربه می زند.” “اما چگونه این را توضیح می دهید؟ لایه‌های پیچیدگی زیادی در آنجا وجود دارد، و اینجاست که شفاف بودن و واقعاً باز بودن و استفاده از پلتفرم‌هایی مانند اجتماعی برای حفظ اعتماد.”

با شنیدن آن از دهان اسب … به مردم کمک می کند تا با برند ارتباط برقرار کنند و آن را انسانی کنند.

Saakshi Kaushik، مدیر رسانه های اجتماعی، Beauty Pie

کاوشیک همچنین در مورد مارسیا کیلگور، بنیانگذار Beauty Pie صحبت کرد که ارتباط دست اولی با جامعه این برند ایجاد کرده است.

او گفت، به‌جای انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی یا «بیانیه‌های حکاکی شده خاص»، «شنیدن آن از دهان اسب به شیوه‌ای بسیار بی‌پروا به مردم کمک می‌کند تا با برند ارتباط برقرار کنند و آن را انسانی‌تر کنند.»