بحران هزینه زندگی در حال تغییر استراتژی های خالق است

هنگام انتخاب برای خرید یک کالا، به خصوص کالایی با هزینه قابل توجه، همه می توانند با مشاوره انجام دهند. و با رشد جوامع آنلاین و تمرکز سازندگان در زمینه تخصص محتوا، دسترسی به اطلاعات و نظرات محصول بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.

با ادامه بحران هزینه های زندگی و کاهش قدرت مصرف کنندگان در ثروتمندترین کشورهای جهان، بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده و بریتانیا به اینفلوئنسرها روی می آورند تا به آنها در کشف گزینه های ارزان تر هنگام خرید کمک کنند.

در یک نظرسنجی از 2000 بزرگسال از هر دو کشور، We Are Social و Statista دریافتند که 59 درصد از پاسخ دهندگانی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، از طریق تأثیرگذاران، که شروع به ارسال محتوای مقرون به صرفه تری کرده اند، در کشف محصولات یا خدمات ارزان تر کمک کرده اند.

فلکس دانش

این گزارش با عنوان «تفکر مجدد ارزش در طول بحران هزینه زندگی» در پاسخ به نحوه تغییر رفتار افراد در رسانه‌های اجتماعی و همچنین جایی که هنگام خرید برای مشاوره و بینش مراجعه می‌کنند، تهیه شده است.

موبی نظیر، مدیر ارشد استراتژی جهانی We Are Social، به Adweek گفت که هدف این بود که روندهای اجتماعی در حال ظهور را در نظر بگیریم، از جمله آنچه که نشان دهنده “ارزش” و “وضعیت” در یک اقتصاد دشوار است.

“بهترین [influencers] او در مورد آنچه که به عنوان یک انسان در ابتدا با آنها ارتباط برقرار می کند بسیار معتبر هستند، چه به عنوان یک مادر باشد، چه به عنوان یک دانش آموز یا هر جامعه ای که به آن تعلق دارند – آنها ابتدا از این منظر ارتباط برقرار می کنند، نه از دیدگاه برند اول. اعتماد توسعه یافته است.

آنها می خواهند بتوانند به افراد مخاطب خود کمک کنند و بگویند که مشکلات آنها را درک می کنند [and] آنها درک می کنند که چگونه می توانند کمک کنند.

Poku Banks، اینفلوئنسر مالی و یکی از بنیانگذاران The Gen Z Club

بر اساس این تحقیق، 45 درصد از پاسخ دهندگان به طور فعال به دنبال محتوای صرفه جویی بیشتر در رسانه های اجتماعی از زمان بحران هزینه زندگی بوده اند. بیش از یک چهارم (26٪) همچنین نشان دادند که اکنون بیشتر احتمال دارد روی محصولات ارزان قیمتی که در رسانه های اجتماعی تبلیغ یا به اشتراک گذاشته شده اند کلیک کنند یا بخرند، و 59٪ گفتند که اینفلوئنسرها به آنها کمک کرده اند گزینه های ارزان تری تهیه کنند.

Saakshi Kaushik، مدیر رسانه‌های اجتماعی شرکت تجارت الکترونیک Beauty Pie، با به اشتراک گذاشتن توصیه‌های واقعی، مانند کانسیلرهای خریداری شده از داروخانه که عملکردی مشابه برندهای فروشگاه‌های بزرگ دارند، مشاهده کرده است که تأثیرگذاران چقدر می‌توانند در ایجاد اعتماد برای برندها مؤثر باشند.