این برندهای چالش برانگیز یک شیرین کاری «آشوب ناب» را با هم ترکیب می کنند

او با کیت گامل، یکی از بنیانگذاران سورئال، “با یک ایده سمت چپ” تماس گرفت و از او پرسید که آیا این دو می توانند با هم همکاری کنند. آنها روی موضوعی برای تلاش خود به توافق رسیدند: موسیقی دوتایی الکترونیکی دفت پانک. واقعا منطقی نداشت اما مک‌انتی، که در بسیاری از کارهای خلاقانه Gymbox درگیر است، به آهنگی که نوشته بود در ارجاع به آهنگ دفت پانک که برای کمپین دیگری رد شده بود، پایبند بود.

گامل بنیانگذاران نومان و چیسگیک را می شناخت و از آنجا مسابقه ساخته شد. هر برندی مسئول طراحی خلاقانه خود بود که بر روی عنوان دافت پانک چرخشی داشت.

برای شکستن شعار کمپین: «سخت‌تر» به Numan اشاره می‌کند، «فتا» برای Cheesegeek، «صبحانه» نشان‌دهنده سورئال است، و «قوی‌تر» مخفف Gymbox است.

ورود به بازار پنیر

این برندها این کمپین را در ایستگاه متروی لندن اجرا کردند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

همراه با تعداد زیاد بازدید، هر شرکت شاهد هجوم فالوورهای جدید در کانال های اجتماعی خود بود. Gymbox افزایش ماهانه 113 درصدی ترافیک وب سایت خود را گزارش کرد که این رشد عمدتاً از بازارهای خارج از پایگاه اصلی خود در بریتانیا، از جمله ایالات متحده، استرالیا و اروپا، جایی که به دنبال رشد است، حاصل شده است.

مک انتی گفت، جدای از وزوز، بزرگترین مزیت برندها از این آزمایش عجیب این بوده است که “این آزمایش به همه ما اجازه می دهد تا از روی مخاطبان یکدیگر سرمایه گذاری کنیم و کاری کاملا منحصر به فرد انجام دهیم.” مصرف‌کنندگانی در زمینه اختلال نعوظ یا فضای پنیر وجود دارند که هرگز نام Gymbox را نشنیده‌اند و در معرض یک برند جدید قرار گرفته‌اند.

یک سوال باقی می ماند: از نقطه نظر بازاریابی، چگونه از یک همکاری پنیر، غلات و ویاگرا پیروی می کنید؟

«ما روی کارها استراحت نمی کنیم. مک انتی گفت: ما پذیرای هر چیزی هستیم که احساس می کنیم مرزهای خلاقیت را جابجا می کند. “شاید دفعه بعد یک همکاری شش برندی انجام دهیم.”