اولین کمپین برند پراید لایو قهرمانان روزمره را در کانون توجه قرار می دهد

برای افزایش نمایش کمپین در منطقه متروی نیویورک، پراید لایو با LinkNYC همکاری کرده است، جایی که مردم کدهای QR را در تصاویر به همراه پیوندهایی برای ثبت نام در روز Stonewall 2023 پیدا می کنند.

زین سیلوا، یکی از شرکت کنندگان در کمپین، بنیانگذار TransAlike، در بیانیه ای گفت: «این کمپین یادآوری است که همه ما شایسته این فرصت هستیم که به آن «قهرمان روزمره» تبدیل شویم که کسی به آن نیاز دارد، و ما قبل از اینکه اجدادی شویم، لایق گل های رز خود هستیم.