اولین کمپین برند پراید لایو قهرمانان روزمره را در کانون توجه قرار می دهد

بسیاری از ما می توانیم افرادی را از تلویزیون یا رسانه به یاد بیاوریم که آنها را بت می دانستیم یا می خواستیم باشیم. اگرچه ممکن است فوراً یک خواننده یا بازیگر به ذهن خطور کند، اما معلمان، پرستاران و افراد دیگری نیز بودند که شاید در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی نداشتند، اما همچنان ما را تحت تأثیر قرار دادند و شکل دادند.

این گروه دوم «قهرمانان روزمره» نامیده می‌شوند و در اولین کمپین برند از پراید لایو بازی می‌کنند، که نقش مهمی را که می‌توانند در زندگی ما ایفا کنند، یادآوری می‌کند.

Pride Live یک سازمان حمایت اجتماعی و مشارکت اجتماعی برای جامعه LGBTQ+ است. کمپین آن چهارشنبه، پیش از روز Stonewall راه اندازی می شود و فعالان، مدافعان و مدل های LGBTQ+ را جشن می گیرد.

این تلاش بیش از یک سال با افتتاح رسمی مرکز بازدیدکنندگان بنای یادبود ملی استون وال (SNMVC) فاصله دارد، که پراید لایو به تأسیس آن به عنوان اولین مرکز بازدیدکنندگان LGBTQ+ در سیستم پارک ملی کمک کرده است.

دیوید کوریا، مدیر خلاق کمپین و تهیه کننده اجرایی روز استون وال، در بیانیه ای گفت: «قیام استون وال در سال 1969 و جنبشی که متولد شد، به دلیل قهرمانان روزمره، که اکنون غول های تاریخ هستند، امکان پذیر شد. این کمپین توسط افرادی مانند آنها الهام گرفته شده است، و من از مدل های ارائه شده در شگفتم. داستان‌های آن‌ها، کاری که انجام می‌دهند و تعهدشان به جامعه ما به همین دلیل است که Pride Live به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کند تا تضمین کند که میراث Stonewall هرگز فراموش نخواهد شد.»

خام، واقعی و بی عذرخواهی

گاهی اوقات بینندگان می‌توانند محتوای مرتبط با غرور را با تصاویر فوق‌العاده مرتبط بدانند، اما مایک رویز، مدیر هنری، عکاس و تهیه‌کننده کمپین، هدفش ظاهری کم‌رنگ شبیه به یک سرمقاله در یک مجله مد بود.

رویز به Adweek گفت: «تمرکز روی این رهبران در جامعه ما بود، و ما می‌خواستیم آنها را به گونه‌ای محترمانه و بلندپایه جشن بگیریم.

همراه با پرتره‌ها، این کمپین حکایت‌هایی از هر مدل را به نمایش می‌گذارد که تأثیری که امیدوارند بر جامعه بگذارد، پیام‌های امیدوارکننده برای نسل‌های آینده LGBTQ+ و اهمیت حفظ میراث شورش Stonewall را به اشتراک گذاشته است.