استراتژی محتوای «الهام‌گرفته از نام تجاری» از نسخه‌های اصلی شناخته شده

برای بیش از چهار دهه، مک‌دونالدز یک تورنمنت بسکتبال بهاری را حمایت می‌کند که بهترین محصول دبیرستان‌های سراسر کشور را برای مسابقات رو در رو، مسابقات سه امتیازی و تمرین‌های مهارتی گرد هم می‌آورد.

با حضور ورزشکاران جوان و ستارگان در سال‌های شکل‌گیری – ترکیب شامل لبرون جیمز، کندیس پارکر، کوبی برایانت، مایکل جردن و آجا ویلسون، فقط چند مورد است – بازی‌های آمریکایی مک‌دونالد نگاهی اولیه به عظمت در ساخت.

طرفداران ورزش هاردکور ممکن است با این رویداد سالانه، همراه با جمع آوری کمک های مالی و تلاش های بازپرداخت آن آشنا باشند، اما عموم مردم احتمالاً اینطور نیستند. این می تواند با یک مجموعه مستند که اکنون در حال تولید است و به سمت Prime Video تغییر می کند.

این یکی از پروژه‌های آتی Known Originals است، بخش جدیدی از آژانس بازاریابی Known، که قصد دارد الماس‌های دیگری را به‌عنوان سکوی پرشی برای محتوای سرگرمی کشف کند که قرار است از برند حمایت شود اما از برند اشباع نشود.

برد راث، رئیس Known Originals و یکی از بنیانگذاران Known، به Adweek گفت: «ما به برندها کمک می‌کنیم تا داستان‌های ناگفته یا کم‌اهرمی را شناسایی کنند و آن‌ها را در یک بوم گسترده قرار دهیم. “این می تواند IP خاصی باشد که آنها دارند یا چیزی که با آنها ارتباط عمیقی دارند که برای مصرف کنندگان یا فرهنگ آنها در کل معنی دار است.”

تصویر

Known Originals با همکاری Roc Nation و Creative Control برای مک دونالد بدون فیلمنامه All American Games، تعدادی پروژه در حال حاضر با Universal Music Group و Toys “R” Us در حال توسعه است. همچنین یک تعهد سه پروژه از استودیوی تایم وجود دارد که به عنوان دنباله‌ای برای مستندهای برنده جایزه Countdown: Inspiration4 Mission to Space که در سال 2021 از نتفلیکس پخش شد، عمل می‌کند.

محتوای بیشتر، تراکنش کمتر

Known Originals، مستقر در لس آنجلس، با هدف تامین نیاز بازاریابی برای خروج از کانال‌های تبلیغاتی سنتی با محتوای اساسی‌تر و کمتر معامله می‌شود.