استراتژی محتوای «الهام‌گرفته از نام تجاری» از نسخه‌های اصلی شناخته شده

راث گفت، پروژه‌های این گروه قرار نیست «مانند یک واحد تبلیغاتی عمل کنند، و به عنوان بخشی از یک کمپین قابل تحویل نیستند». آنها داستان های طولانی تری هستند که می توانند ارتباط عمیق تری با مخاطبان ایجاد کنند.

همراه با Inspiration4، که ریشه در یک تبلیغ Super Bowl دارد، Known سابقه‌ای دارد که شامل اولین پس‌نمایش Hulu، One Burning Question، یکی از همراهان The Handmaid’s Tale می‌شود. Jeen-Yuhs از Netflix: A Kanye Trilogy; و پادکست Future Legends of Advertising با iHeartMedia.

با معرفی رسمی Known Originals، راث و تیمش از مشتریان برند موجود شناخته شده برای پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی بالقوه استفاده خواهند کرد و در عین حال شبکه گسترده‌تری را برای سایر شرکت‌ها ایجاد خواهند کرد. (آژانس معروف شناخته شده با چندین جایزه Emmy و Cannes Lions بر روی مانتو خود، Audible، Shake Shack، Rockefeller Center و Warner Bros. Discovery را در میان باثبات برند خود به حساب می آورد.)

تصویر
برونی جیمز، میراث بسکتبال، در سال 2023 در بازی های آمریکایی مک دونالد بازی کرد.گتی ایماژ

بخش جدید، که از داده ها و منابع تجزیه و تحلیل شناخته شده برای بینش و تحقیقات مصرف کننده استخراج می شود، قصد دارد محتوا را در ژانرهای واقعیت و فیلمنامه تولید کند.

این حرکت نمونه دیگری از این است که چگونه آژانس ها فراتر از مرزهای مشخص شده کارکردهای تبلیغاتی خود هستند، به طور فزاینده ای مارک های خود را ایجاد می کنند، محصولات مبتنی بر هدف را توسعه می دهند و استودیوهای خلاقانه داخلی خود را گسترش می دهند.

راندبال و جفری

روث گفت که Known Originals سه سری در دست ساخت و ویژه برای Toys “R” Us دارد که “در ایده بازی غرق خواهند شد.” این پروژه‌ها ممکن است از فعال‌سازی تجربی تابستان امسال از برندی به نام Geoffrey’s Tour Across America ناشی شوند و این طلسم معروف می‌تواند ظاهر شود.

برای پروژه بازی‌های آمریکایی مک‌دونالد، Known Originals گنجینه‌ای از فیلم، تصاویر، صدا و سایر دارایی‌های موجود در آرشیو غول جهانی فست فود را بررسی کرده است.

چیزهای بی اهمیت: در هر فهرست فعلی NBA و WNBA حداقل یک آلوم از مسابقات وجود دارد، و بسیاری از این بازیکنان می توانند مصاحبه ها و تفسیرهای جدیدی را برای این مجموعه اضافه کنند.