با این لنز AR Snapchat درباره NYC بیشتر بدانید

تالار علوم نیویورک (NYSCI)، با همکاری Verizon و Snap، با راه اندازی “Science City Explorers”، یک لنز واقعیت افزوده موجود در برنامه موبایل اسنپ چت، قصد دارد نیویورکی ها را در مورد علم پشت اشیاء معمولی آموزش دهد.

لنز Science City Explorers که توسط آژانس فناوری اجتماعی GoSpooky ایجاد شده است، به افرادی که از اسنپ‌چت استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد دوربین دستگاه خود را به سمت اشیاء منتخب مرتبط با زیرساخت‌های آب، برق و حمل‌ونقل نیویورک بگیرند تا در مورد علم مرتبط با هر مورد اطلاعات کسب کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند دوربین خود را به سمت یک علامت توقف بگیرند تا در مورد “ورقه انعکاسی که دید و درخشندگی را در شب افزایش می دهد” یاد بگیرند.

اسکن حداقل شش شیء با لنز به افراد حق دریافت بلیط رایگان موزه تالار علوم نیویورک را می دهد.

NYSCI متعهد به ایجاد راه‌های جدید برای ارائه فرصت‌های یادگیری عادلانه در اطراف STEM است. مارگارت هانی، رئیس و مدیر عامل تالار علوم نیویورک، گفت: تجربه “کاوشگران شهر علم” دقیقاً این کار را انجام می دهد – شکستن دیوارها و باز کردن قفل اکتشاف علمی در سراسر شهر.

نسخه 5G لنز Science City Explorers به ​​طور انحصاری در دسترس مشتریان Verizon است، در حالی که نسخه 4G لنز برای همه کاربران اسنپ چت، صرف نظر از شرکت مخابراتی، در دسترس است.

سوفیا آندریاناکو، مدیر شراکت اپراتور در اسنپ، گفت: «دیدن خلاقیت پیرامون یادگیری که NYSCI و ورایزون با این لنز جدید به جامعه اسنپ چت می آورند، الهام بخش است.