استراتژی رشد برند بین المللی برومپتون دوچرخه

در عصری که محیط می تواند به شدت بر رفتار خرید تأثیر بگذارد، مالکیت دوچرخه یک بازی پایدار است.

به گفته گروه فناوری SkyQuest، بازار جهانی دوچرخه طی پنج سال آینده با 6.1 درصد رشد به 89.8 میلیارد دلار خواهد رسید، زیرا افراد بیشتری به دلایل مختلف از اتومبیل دور می شوند.

اکنون در 46 کشور و با تولید 100000 دوچرخه در سال، بزرگترین سازنده دوچرخه در بریتانیا، برومپتون، در یک ماموریت آگاهی بخشی است. یک کمپین بازاریابی جهانی و پلت فرم خبری خلاقانه، “ab ra ca dab ra” فقط شروع کار است.

شلی پیرس، مدیر بازاریابی جهانی به Adweek گفت: «ما در سراسر جهان سطوح مختلف آگاهی داریم. اکنون فرصتی هیجان‌انگیز است که بتوانیم واقعاً به مردم توضیح دهیم که برومپتون چه چیزی می‌تواند به زندگی آن‌ها بیاورد – خیلی بیشتر از یک دوچرخه است.»

این شرکت به تازگی یک میلیونمین دوچرخه تاشو خود را در این ماه تولید کرده است و اولین شریک خرده فروشی خود را در John Lewis، یکی از بزرگترین فروشگاه های بریتانیا دارد.

پس از یک دوره رشد سالم در طول همه گیری، این شرکت شاهد کاهش سود ناشی از افزایش تورم بوده است. این امر منجر به کمپین جهانی برندسازی شد.

چه چیزی یک دوچرخه برومپتون را می سازد?

این برند بر اساس مفهوم «آزادی دگرگون‌کننده» و برجسته کردن «مهندسی جادویی» در پشت دوچرخه‌های تاشو استاندارد و برقی خود، قصد دارد با «بیگانه‌های شهری» که به عنوان «افرادی با ذهنیت شهری زندگی می‌کنند و شهر را در بیرون کاوش می‌کنند» ارتباط برقرار کند. ”

کمپین برند مبتنی بر محصول، که از طریق آژانس خلاق ScienceMagic در کنار تیم داخلی این برند توسعه یافته است، به دیدگاه بنیانگذار اندرو ریچی هنگام طرح ایده دوچرخه برومپتون در سال 1976 اشاره دارد. او آن را به عنوان “فرش جادویی” برای بردن مردم توصیف کرد. در سراسر لندن

این امر در شکستن کلمه جادویی نمادین به پنج هجا منعکس می شود – “ab ra ca dab ra” – همانطور که یک دوچرخه در پنج حرکت باز می شود، و همچنین عبارات پنج کلمه ای دیگر مانند “عشق در بیرون از در و در” و ” در چهار ویدیوی کوتاه، من را در پنج تا کردن تماشا کن.