استراتژی رشد برند بین المللی برومپتون دوچرخه

[Sustainability] داشتن دیگر خوب نیست، داشتن یک نیاز است.

شلی پیرس، مدیر بازاریابی جهانی، Brompton Bicycle

این واقعاً تمام مزایایی را که یک دوچرخه – یا مطمئناً دوچرخه برومپتون – می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد، زنده می‌کند که من فکر می‌کنم مردم در سراسر جهان متوجه نشده‌اند، زیرا ما واقعاً در مقیاس جهانی صحبت نکرده‌ایم. پیرس ادامه داد: ما روی بریتانیا بسیار متمرکز بوده‌ایم. “یک بحران آب و هوایی گسترده در جهان در حال وقوع است، بنابراین ما به افراد بیشتری برای سوار شدن به دوچرخه نیاز داریم.”

این کمپین در بریتانیا، ایالات متحده، آلمان و فرانسه اجرا می‌شود و رسانه‌ها از طریق بازار Havas در سراسر خارج از خانه، ویدیوهای مبتنی بر تقاضای متصل، رسانه‌های اجتماعی، دیجیتال و خرده‌فروشی برنامه‌ریزی شده‌اند تا آگاهی و توجه به برند را افزایش دهند. باعث فروش

اندازه‌گیری موفقیت و ایجاد آگاهی شامل نظارت بر ترافیک وب‌سایت پس از انتشار کمپین و حجم جستجو می‌شود و در عین حال از بازدیدکنندگان می‌خواهد تا نحوه شنیده‌های خود را در مورد برند ثبت کنند.

فرصت در چین

رشد برند در سطح بین‌المللی به پیرس و تیم بازاریابی او، مستقر در بریتانیا، با تیم‌های محلی نیز در نیویورک، آلمان، پاریس، چین و APAC برمی‌گردد.

زمانی که می بینیم در یک بازار رشد وجود دارد، چکمه ها را روی زمین می گذاریم و به عنوان یک مرکز برتر در اینجا عمل می کنیم. [in the U.K.]. و بدیهی است که وقتی ما شروع به رشد یک بازار می کنیم، تیم ما این کار را شروع می کند و سپس باتوم را به تیم محلی می سپارد.”

چین، جایی که برومپتون به عنوان یک برند لوکس در نظر گرفته می‌شود، به بزرگترین بازار آن تبدیل شده است و از بریتانیا پیشی گرفته است. به شرکت سرمایه گذاری Business Growth Fund.

پیرس گفت: “چین در حال حاضر یک بازار واقعاً هیجان انگیز برای ما است، زیرا یک محصول واقعاً محبوب است که در آن بخشی از یک سبک زندگی آرزومند دیده می شود.” او خاطرنشان کرد که دوچرخه های برومپتون به عنوان یک “نماد شیک بریتانیایی” در نظر گرفته می شود که مردم از آن برای اهداف تفریحی و تناسب اندام استفاده می کنند و توسط دولت تشویق می شوند.