استراتژی رشد برند بین المللی برومپتون دوچرخه

او افزود، کمپین در چین «تقریباً یکسان» خواهد بود، زیرا هدف آن ارائه «راه‌حلی» برای زندگی شهری و انتقال دوچرخه‌های برقی مختلف در قیف قیمت‌گذاری آن است.

این برند همچنین میزبان مسابقات قهرمانی جهانی برومپتون است که در سال 2008 معرفی شد و امسال در تورین برگزار شد. در کنار مسابقه اصلی 10k و مسابقه بهترین لباس، این رویداد شامل یک مسابقه تاشو سرعت نیز می شود.

محصولی پایدار با پیام

پیرس گفت پایداری “در قلب هر کاری که ما انجام می دهیم” است. یادآوری ها بر روی دیوار کارخانه و در وب سایت برند نوشته شده است. این همچنین پیام اصلی ویل باتلر-آدامز، مدیر اجرایی است.

پیرس افزود: «این محصول به خودی خود یک محصول پایدار است.

«مهم است که سبزه شویی نزنید. این یک مسئله بزرگ است. “این به “اول انجام دهید سپس بگویید” برمی گردد، این جایی است که دیدگاه ما در این مورد است. و باید در قلب کسب و کار ما باشد. این باید در قلب هر کسب و کاری باشد و ما باید بتوانیم به جایی برویم که نیازی به صحبت در مورد آن نباشد، زیرا همه ما باید آن را انجام دهیم.”

آگاهی مصرف‌کنندگان از پایداری، با راه‌اندازی شرکت‌های کرایه دوچرخه در شهرهای سراسر جهان، بخش دوچرخه را رقابتی‌تر کرده است. این امر باعث شده است که برومپتون طرح استخدام خود را با اسکله در سراسر بریتانیا در مناطق شلوغ رفت و آمد معرفی کند.