آینده IVF و افرادی که از Notion برای برنامه ریزی زندگی خود استفاده می کنند

جاشوا برگن فردی بسیار سازنده است. راز او اپلیکیشن فضای کاری Notion است. برگن، مدیر محصولی که در ونکوور زندگی می کند، از آن برای برنامه ریزی سفرهای خارج از کشور با یادداشت ها و جدول زمانی استفاده می کند. او از آن برای تنظیم لیست فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که تماشا کرده است استفاده می‌کند و آنچه را که درباره آن‌ها فکر می‌کند ثبت می‌کند. همچنین این یک راه مفید برای بررسی پروژه‌های چاپ سه بعدی او، نقشه‌برداری از اسنوبرد و به‌روزرسانی سریع فهرست زیبای چیزهای خنده‌دار فرزندش است.

برگن یکی از تعداد فزاینده‌ای است که از نرم‌افزار Notion برای سازماندهی زندگی شخصی خود استفاده می‌کنند. آن‌ها به روش‌های بی‌شماری از آن استفاده می‌کنند، از پیگیری عادات مدیتیشن و برنامه‌های هفتگی گرفته تا ثبت میزان مصرف آب و اشتراک‌گذاری فهرست‌های مواد غذایی.

پس چرا پلتفرمی که برای «کار بهتر و سریعتر» ساخته شده است، در حالی که برنامه‌های برنامه‌ریزی بی‌شمار دیگری در آنجا وجود دارد، چنین صدایی را جلب کرده است؟ داستان را کامل بخوانید.

– ریانون ویلیامز

داستان داخلی شبکه اجتماعی 34 ساله شهر نیویورک، ECHO

زمانی که ECHO تأسیس شد، شبکه جهانی وب هنوز در حال اختراع بود و مرورگرها چیزی نبودند. مخفف آن مخفف «East Coast Hang Out» است، زیرا بنیانگذار آن استیسی هورن می‌خواست فضایی دیجیتالی ایجاد کند که اجتماعی و بدون تردید نیویورک باشد.

چیزی که او در نهایت ساخت، جولانگاه علاقه مندان به اینترنت با تفکرات فرهنگی اولیه بود – یک شبکه اجتماعی قبل از اینکه اصطلاحی برای آن وجود داشته باشد. ECHO طرحی بود برای شبکه‌های اجتماعی در مقیاس بزرگ‌تر که امروز می‌بینیم، و یادآوری می‌کند که پشت همه شبکه‌ها افرادی هستند که کلمات زیادی برای تبادل نظر دارند. داستان را کامل بخوانید.