تبلیغات هیوندای آیونیک از ترند TikTok برای دستیابی به مشتریان سیاه پوست استفاده می کند

در چالش «کاغذی را انتخاب کنید» در TikTok، شرکت‌کنندگان از خود فیلم می‌گیرند که در حال ارائه تکه‌هایی کاغذ به عزیزان ناآگاه خود هستند و آنها را به سبک «ماجراجویی خود را انتخاب کنید» برای انتخاب اتفاق بعدی تشویق می‌کنند. نتایج بین پذیرایی با یک وعده غذایی مورد علاقه و موافقت بی‌میلی با تا کردن لباس‌ها متفاوت است.

خوشبختانه، در کمپین هیوندای موتور آمریکا “انتخاب خودت”، هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد. این نقطه یک زوج واقعی را نشان می‌دهد که بازی را انجام می‌دهند بر این اساس که آیا خودروی Ioniq 5 یا Ioniq 6 خود را برای آن روز می‌برند.

«روز تاریخ» که در دو نسخه برای هر خودرو فیلم‌برداری شده است، شوهری را می‌بیند که کارت‌هایی به همسرش هدیه می‌دهد تا انتخاب کند که آیا روز خود را به خرید، در یک گالری هنری، داشتن یک پیک نیک یا یک جلسه خصوصی کارائوکه در یک محوطه خالی مشرف به منظره شهر می‌گذراند. . پیچ و تاب دو گزینه اخیر این است که هر ماشینی که انتخاب کنند می تواند یک کوره برقی برای جشن در فضای باز یا بلندگو برای لحظه موسیقی خود را روشن کند.

در حالی که تبلیغات – ایجاد شده توسط آژانس چند فرهنگی HMA، فرهنگ برندز، و کارگردانی شده توسط برنده چند شیرهای کن، روهان بلر-منگات – ممکن است بینندگان را با ایده های کاملا رمانتیک ملاقات کند، هدف نهایی آنها جلب نظر مصرف کنندگان آفریقایی آمریکایی با مزایای سبک زندگی است. از خودروهای برقی این برند

یونیک جونز گیبسون، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی برندهای فرهنگی، به Adweek گفت: «یک چیزی که همیشه برای ما هنگام ایده‌پردازی و اجرای کمپین‌ها مهم است، اتصال است. خودروهای الکتریکی هنوز باید برای مصرف کنندگان ابهام و عادی سازی شوند. “انتخاب خودت” در واقع در مورد برجسته کردن Ioniq 5 و Ioniq 6 است، اما به روش هایی که بیننده را قادر می سازد تا برقی شود و در عین حال به آنها نشان دهد که هیوندای برای سفر آنها آماده است.”

برای آنجلا زپدا، مدیر ارشد بازاریابی HMA، این کمپین تعهد برند را برای برقراری ارتباط عاطفی با مشتریانی که ممکن است هنوز با خودروساز متعلق به کره جنوبی ناآشنا باشند و آماده پذیرش فناوری سبز جدید هستند، تقویت کند. در واقع، او تشابهاتی را در تبلیغات خلاقانه و مأموریت کلی برند برای ارائه انتخاب‌های محصول به مصرف‌کنندگان می‌بیند که به طور همزمان نیازهای آنها و محیط را برآورده می‌کنند.

زپدا به Adweek گفت: «تفکر خارج از چارچوب هنگام در نظر گرفتن حرکت بعدی شما مهم است، چه برای انتخاب قرار ملاقات بعدی یا برای انتخاب برقی. با کمپین «انتخاب خودت»، ما توانستیم نوآوری پشت خودروهای Ioniq 5 و Ioniq 6 را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم که چگونه تمرکز بر روی کوچکترین جزئیات می تواند بزرگترین تفاوت را ایجاد کند.