آنچه بازاریابان باید درباره کمپین مسابقه تا صفر سازمان ملل بدانند

یک رابطه پایدار

اسمبلی گلوبال یکی از آژانس هایی است که وظیفه خود را برای پایداری بیشتر انجام می دهد. به گفته گابی ستی، رئیس جهانی تاثیر، آژانس اخیرا یک پروژه ردپای کربن را برای به دست آوردن درک عمیق‌تری از انتشار گازهای گلخانه‌ای آن و آنچه می‌توان در مورد آن انجام داد، تکمیل کرد. ستی بخشی از تیمی است که اطمینان می دهد مشتریانی که با آنها همکاری می کنند با ارزش های آژانس هماهنگ هستند.

او گفت: “ما در آغاز سفر پایداری خود هستیم، اما به سرعت در حال پیشرفت هستیم.” یکی از کارهایی که ما از منظر عملیاتی به دنبال انجام آن هستیم این است که واقعاً به انواع مشتریانی که با آنها کار می کنیم فکر کنیم. مترقی ترین مشتریانی که می توانیم دنبال کنیم چه کسانی هستند؟

پیشنهاد ما «پیدا کردن تغییری است که باعث رشد می‌شود». ما واقعاً می‌خواهیم آن مشاغل فوق‌العاده مترقی و هدفمند را پیدا کنیم و به پیشبرد برنامه آنها کمک کنیم.»