آدیداس اورجینال میراث موسیقی را به نسل جدیدی می آورد

میچل گفت: “ما از بینش خود و کار با ژنرال Z می دانیم که آنها شیفته گذشته و هیجان زده هستند، اما آنها می خواهند از آنچه در آینده رخ می دهد الهام بگیرند.”

این کمپین شامل رویدادهای اضافی در شهرهای کلیدی اروپا در طول ماه آوریل به همراه مشارکت اجتماعی، مشارکت تجاری، تبلیغات خارج از خانه و تلویزیون و سینما خواهد بود.

در حالی که خریدهای شخصی رسانه ها برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان مناسب اندازه گیری می شود، آدیداس به موفقیت کمپین نگاه بلندمدت تری دارد.

میچل گفت: «واقعاً معیار مربوط به ارتباط با مخاطبان جوان‌تر و اطمینان از الهام بخشیدن به نسل بعدی سازندگان است، بنابراین نمی‌توانیم آن را یک شبه اندازه‌گیری کنیم». مهمترین چیز برای ما این است که با مصرف کننده محور بودن و گفتن داستان های مرتبط رشد کنیم، که دقیقاً همان چیزی است که Club Originals قرار است باشد.