از آنجایی که معاملات نام، تصویر، شباهت (NIL) و آموزش مالی در دنیای ورزش های کالج و حرفه ای اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، تیم مورگان استنلی از ابتدا روی زمین بوده است.
ساندرا ریچاردز، رئیس جهانی بخش ورزش و سرگرمی این شرکت، پیشتاز است، به ویژه از ورزشکاران و سرگرمیهای زن و کمنمایش با ابتکارات و حمایتهای مالی پیرامون عنوان IX، NIL، سواد مالی و آموزش حمایت میکند.
ریچاردز به پادکست قهرمانان تغییر Adweek پیوست تا در مورد حمایت از ورزشکاران دانشجو، مشارکت با NFL و NBA، نحوه حضور برندها در این فضا و موارد دیگر صحبت کند.
بعلاوه، در مورد درس های زندگی و شغلی که ریچاردز از دوران خود به عنوان یک ستاره بسکتبال دبیرستان آموخت، نقش او در بنیاد جکی رابینسون، و پیام هایی که او به نسل بعدی منتقل می کند، بشنوید.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، گوش دهید و در پادکست های اپل مشترک شوید یا آن را در Spotify پیدا کنید.