در داستان جدایی گاتورید، مردی دلشکسته در ورزش آرامش می یابد

همانطور که متن آهنگ آشنا می گوید، جدایی سخت است. بسیاری از افراد دلشکسته می توانند با احساس گیر افتادن در گذشته ارتباط برقرار کنند، اما حرکت رو به جلو ممکن است – طبق تبلیغ احساسی Gatorade “Breakup”.

فیلم سه دقیقه ای گیتورید که توسط آژانس Isla ساخته شده است، اوج و فرودهای جدایی را شرح می دهد. قهرمان ما با تلاش برای غلبه بر درد دل خود، احساسات فروخورده غم و اندوه خود را از طریق ورزش به حالت فیزیکی سالم هدایت می کند، در حالی که توسط Gatorade تقویت می شود.

این فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی پریمو بوئنوس آیرس و کارگردانی برنده چندین جایزه شیرهای کن، نیکلاس پرز ویگا، مرد را از یک مشاجره دردناک با دیگری تا جدایی آنها و تلاش‌های او برای ادامه مسیر دنبال می‌کند. موسیقی متن، آهنگ کلاسیک جدایی بانی تایلر، «این یک درد دل است» است.

گذشتن از گذشته

با در نظر گرفتن شعار ویدیویی “سوزی به جلو می برد”، قهرمان داستان یک گیتورید را در یخچال با یادداشتی از سابقش می یابد که می گوید این برای او نیست. با بیرون رفتن او از آپارتمان، یادداشت را کنار می‌کشد و نوشیدنی می‌خورد. در سه دقیقه بعد، او را در حال ورزش می بینیم در حالی که با حسادت و عصبانیت خود به خاطر جدایی مبارزه می کند.

در پایان، او این قدرت را پیدا کرده است که به یک مکان آرام برسد.

مارتین واتسون، مدیر ارشد بازاریابی هیدراتاسیون گیتورید، «مهم نیست که کدام ورزشی را انجام می‌دهید، چه نوع تمرینی انجام می‌دهید یا سطح تناسب اندام‌تان، Gatorade وجود دارد تا هیدراتاسیون کامل، با الکترولیت‌ها و انرژی برای شما فراهم کند تا عملکرد بهتری داشته باشید و به پتانسیل خود برسید». ، در بیانیه ای گفته شده است.

کمپین‌های اخیر این برند از موضوعات مشابهی از همدلی و ارتباط استفاده کرده است. Kalen Thornton مدیر ارشد اجرایی Gatorade اخیراً با Adweek در مورد نیاز به “هویت هدفمند” در رابطه با تبلیغ اخیر خود “Fuel Tomorrow” صحبت کرد که بر ایجاد برابری بهتر در ورزش تمرکز داشت.

ما به همراه تیم منطقه‌ای خود، در سه سال گذشته در ارتباط برند با مخاطبان جدید کار کرده‌ایم. رودریگو گراو و آریل سرکین، مدیر ارشد خلاقیت Isla، می‌گویند: این فیلم کوتاه داستان اتفاقی را روایت می‌کند که ورزش کردن در داستان‌های روزمره انسان مداخله می‌کند.