دیزنی شرکای محتوای مارکدار DEI-Centric را برای Upfront تنظیم می کند

دیزنی در حال ارائه فراگیری بیشتر به هفته پیش رو است.

پیش از ارائه اولیه شرکت در سه شنبه آینده، تبلیغات دیزنی قراردادهای توسعه محتوای مارکدار را با شرکت های رسانه ای مختلف Cocina (واحد Mecenas Media)، برابری پراید، گروه بلک و UnitedMasters امضا کرده است.

به عنوان بخشی از این توافق‌ها، هر شرکت مجموعه‌ها و کمپین‌های محتوایی با نام تجاری کوتاه یا بلند سفارشی و کمپین‌هایی را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند، با تمرکز پروژه‌ها بر تقویت جنبه‌های مختلف تنوع و فرهنگ.

به گفته دیزنی، اگرچه این توافقنامه ها ریشه در پخش جریانی دارند، اما گستردگی مجموعه این شرکت به تقویت و پشتیبانی از توزیع محتوا در تمام صفحه ها کمک می کند.

در طول میزگرد اخیر با Adweek در مورد مشارکت ها، جان کمپبل، svp، مشارکت مشتری، تبلیغات دیزنی، خاطرنشان کرد که معاملات جدید با تعهد دیزنی به DEI مطابقت دارد.

کاری که ما در تلاشیم انجام دهیم این است که در نهایت تغییراتی سیستماتیک و معنادار ایجاد کنیم. ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، اگر منسجم و عمدی نباشیم.» هیچ یک از ما فقط برای ماه های میراث اینجا نیستیم. همه ما 365 روز در سال را فعال می کنیم. بنابراین اگر مشتریان بخواهند پنج روز یا 52 هفته با ما کار کنند، ما راه حل هایی داریم. و این تیم های اینجا همه بخشی از این راه حل ها هستند.”

چندین تفاوت ظریف در معاملات خاص و انواع محتوای مارک دار وجود دارد. به عنوان مثال، Emiliano Saccone، مدیر عامل Mecenas Media، به Adweek گفت که Cocina محتوای طولانی ایجاد خواهد کرد. در همان زمان، مایکل کلی، رئیس رشد و توسعه جهانی، برابری افتخار، توضیح داد که این شرکت در حال راه اندازی مینی سریال های کوتاهی است که برندها می توانند با آن درگیر شوند.

در همین حال، UnitedMasters – شرکت مادر آژانس خلاق ترجمه، آژانس چندفرهنگی سال حاکم Adweek – قبلاً برای سال‌ها شریک دیزنی بوده است. با این حال، قرارداد جدید راه های بیشتری برای ارتباط با مشتریان فراهم می کند.

Chaucer Barnes، CMO، UnitedMasters، Inc. به Adweek گفت: «ما قبلاً برای ایجاد راه‌حل‌های جدید با هم کار کرده‌ایم، و احساس می‌کردیم که اگر بتوانیم کمی نزدیک‌تر شویم، می‌توانیم بیشتر توطئه کنیم. سپس می‌توانیم آن نوع راه‌حل‌ها را برای مشتریانی که شاید قبلاً مشتری ترجمه نبوده‌اند، بیاوریم.»

در سراسر این معاملات، Cocina، equalpride، Group Black و UnitedMasters به ​​عنوان شرکای تولید اولیه برای محتوای تولید شده مستقل عمل خواهند کرد، و کلیه حقوق مالکیت معنوی را حفظ می‌کنند و به سازندگان اجازه می‌دهند که مالکیت مطالب و نمایندگی‌های خود را حفظ کنند تا اسناد مستقیم داشته باشند.