وقتی کلمات “کسب و کار” و “مالی” را می شنوید، بلومبرگ تمایل دارد به ذهن شما خطور کند. این شرکت به خاطر روزنامه نگاری عمیق خود در زمینه موضوعات تجاری، رسانه، فناوری و فراتر از آن شناخته شده است.
بلومبرگ نقاط داده بسیاری را در بینش های مرتبط ساده می کند که مورد اعتماد متخصصان تجارت و مالی در سراسر جهان است. از طریق داستان سرایی چند کانالی خود، تجربههای مشاهده، خواندن، گوش دادن و رویداد را در بر میگیرد که مخاطبان تأثیرگذار را به اخبار، ایدهها و هوش واقعی متصل میکند.
در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، سردبیر و مجری دیجیتال Adweek، با کریس مارینو، رئیس جهانی فناوری رسانه و بازاریابی بلومبرگ نیوز مینشیند. او قدرت داده های شخص اول را به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چگونه فناوری بازاریابی می تواند تجربه مشتری را ارتقا دهد.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.