مهار تحولات تکنولوژیکی در عصر تغییرات آب و هوایی

اتکای چند بخش به صنعت فناوری می تواند نشان دهد که تلاش های ما تا چه حد می تواند بر تجارت تأثیر بگذارد. بازار فناوری سبز و پایداری در حال حاضر بین 10 تا 17 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و انتظار می رود در سال 2030 به 74.6 میلیارد دلار افزایش یابد. برآوردهای جدید نشان می دهد که فناوری های دیجیتال در مقیاس، می توانند تا سال 2050 کاهش 20 درصدی را در سه مورد با بالاترین انتشار ایجاد کنند. بخش‌ها – انرژی، تحرک، مواد. با استفاده از فناوری های دیجیتال، این صنایع می توانند انتشار گازهای گلخانه ای را بین 4 تا 10 درصد کاهش دهند.

در کیندریل، پلتفرم پایداری ما از اصول انقلاب صنعتی چهارم کلاوس شواب مطلع شده است، که تغییرات سریع تکنولوژیکی باید به عنوان یک کاتالیزور خوب عمل کند. نوآوری‌ها در رباتیک و اتوماسیون، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT) اتکای ما به فناوری را تسریع کرده است و منجر به مصرف انرژی و انتشار کربن بیشتر، به ویژه در بخش‌های تولید، حمل‌ونقل و انرژی شده است. در اقتصاد امروز، هر صنعتی در تقاطع فناوری قرار دارد، بنابراین، پیشروی صنعت ما در زمینه پایداری بسیار مهم است.

در اولین سال فعالیت خود، Kyndryl هدفی را برای دستیابی به خالص صفر تا سال 2040 آغاز کرد. با بیش از 240 مرکز داده در سراسر جهان و برنامه سبز فناوری اطلاعات، ما از سال 2021 با استفاده از برنامه های بهبود بهره وری انرژی، مصرف انرژی مرکز داده خود را بیش از 40100 مگاوات ساعت کاهش داده ایم. ، یکپارچه سازی و نوسازی امکانات ما و اجرای برنامه انرژی های تجدیدپذیر که امکان تولید سالانه 18000 مگاوات ساعت انرژی خورشیدی را فراهم می کند.

به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های زیرساخت فناوری اطلاعات در جهان، راه‌حل‌های فناوری ما از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده، مهاجرت ابری، شبکه 5G و راه‌حل‌های دیجیتال محل کار، از پایگاه بیش از 4000 مشتری ما برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های پایدار که می‌توانند مقیاس شوند، پشتیبانی می‌کنند. این شامل کاری است که ما با شرکای اتحاد خود مانند مایکروسافت، گوگل و AWS انجام می دهیم تا مشتریان خود را به فضای ابری منتقل کنیم، مصرف انرژی را تا 85 درصد کاهش دهیم و انتشار گازهای گلخانه ای را از طریق استفاده از ابر تا 100 درصد از منابع تجدیدپذیر کاهش دهیم. انرژی.

از طریق ابتکارات سبز مانند مراکز داده کارآمد انرژی، توسعه نرم‌افزاری که مصرف انرژی و تحول دیجیتال را کاهش می‌دهد، از جمله اتوماسیون و استفاده از داده‌های بزرگ برای کاهش انتشار کربن، ما می‌توانیم بهترین شیوه‌هایی را که مستقیماً به تغییرات آب و هوا رسیدگی می‌کند و بازارها را متحول می‌کند، اجرا کنیم. در Kyndryl، ما مجموعه‌ای از بهترین روش‌ها را پیاده‌سازی کرده‌ایم که می‌توانند در بخش‌ها اعمال شوند، از جمله:

ایجاد یک استراتژی پایداری روشن: یک استراتژی پایداری ایجاد کنید که اولویت های اجتماعی و زیست محیطی سازمان شما را مشخص می کند و اینکه چگونه آنها را با عملیات خود هماهنگ می کنید. Kyndryl این کار را در سال اول با تعریف چهار اولویت استراتژیک پایداری با تمرکز بر کمیت‌سازی و رسیدگی به اثرات زیست‌محیطی، گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی تلاش‌هایمان، آموزش و مشارکت دادن سهامداران و ایجاد تمایز در بازار انجام داده است.

شناسایی محصولات و خدمات پایدار: در صورت امکان، جایگزین های پایدار برای محصولات و خدمات خود را شناسایی کنید. این می تواند شامل تغییر به منابع انرژی تجدیدپذیر، کاهش ضایعات از طریق استفاده مجدد از مواد یا بازیافت پایان عمر سخت افزار باشد. Kyndryl دارای یک فرآیند مدیریت قوی برای منحرف کردن محصولات پایان عمر از محل دفن زباله است و در سال 2022 به نرخ انحراف بیش از 96٪ دست می یابد.

درگیر کردن تامین کنندگان و شرکا: با تامین کنندگان و شرکای خود درگیر شوید تا اقدامات پایدارتر را در سراسر زنجیره تامین خود تشویق کنید. این شامل تعیین اهداف پایداری و همکاری با یکدیگر برای دستیابی به آنها است. Kyndryl برای مدیریت و ایجاد برنامه تامین‌کننده ما با استفاده از بهترین شیوه‌های صنعت، با اتحاد تجاری مسئول همکاری کرده است.