یک کمپین بینالمللی برای تبلیغ رستورانهای زنجیرهای مرغ سوخاری Popeyes که در فرانسه افتتاح میشود، با نام تجاری آن با استفاده از عکاسی بازی میکند.
مرغ پوپایز به سبک لوئیزیانا که در سال 1972 تأسیس شد، اکنون در بیش از 3000 رستوران در بیش از 40 کشور در دسترس است.
این زنجیره در حال سرو ساندویچ مرغ سوخاری خود است که در سال 2019 شروع به جنگ در چمن فست فود در ایالات متحده کرد، برای اولین بار در فرانسه با شعبه جدیدی در پاریس Gare du Nord که در 1 فوریه افتتاح شد.
تصاویر کمپین که توسط Change که بخشی از FCB است ایجاد شده است، عکسالعملهای دوستداران مرغ سوخاری را هنگام دیدن غذای پاپیز به تصویر میکشد. در سمت چپ چشمهای کاملاً باز کلمه «پاپ» در هر یک از این سه آگهی وجود دارد.
همچنین در هر تبلیغ این جمله وجود دارد: “همه چیز در نام است.”
هدف برجسته کردن “اثر پوپیس” بر مصرف کنندگان است، با QSR ادعا می شود که “هنگامی که مشتریان اندازه تکه های مرغ را کشف می کنند و آنها را می چشند، واکنش همیشه یکسان است: چشمان آنها می چرخد.”
هدف پوپیس این است که به مشتریان فرانسوی راهی بصری بدهد تا نام خود را به خاطر بسپارند.
این تصاویر توسط Ale Burset عکاسی شده و بر روی پوسترهایی در سراسر پاریس از جمله Gare Du Nord و مترو مترو توزیع خواهد شد.
این شرکت انتظار دارد طی 10 سال آینده چندین صد پاپای دیگر را در فرانسه افتتاح کند که اکثر آنها فرنچایز هستند.