انجام هر کاری برای عشق – آگهی نشان می دهد که صاحبان حیوانات خانگی چه چیزی را تحمل می کنند

اخیراً، هجوم کمپین‌های مرتبط با حیوانات خانگی وجود داشته است که بر پیوند بین صاحب و حیوان به روش‌های طنزآمیز و مؤثر تمرکز می‌کنند. شبا به تازگی کمپینی منتشر کرده است که دردهایی را که صاحبان آلرژی دارند، علیرغم رنجی که برای مراقبت از حیوانات خانگی دارند، نشان می دهد. یکی دیگر از برندهای ممتاز غذای حیوانات خانگی Edgard & Cooper، نیاز به تغذیه خوب آنها را برای سلامتی خود بیان می کند.

آنها می گویند چیزهای خوب سه تایی می آیند، پس این یکی دیگر است.

تبلیغ آنها برای تبلیغ تغییر نام تجاری بخش‌هایی از خرده‌فروشی بریتانیایی Pets At Home به دامپزشکی برای حیوانات خانگی، موقعیت‌های مختلفی را که حیوانات در آن قرار می‌گیرند و دردسرهایی که صاحبان با آنها متحمل می‌شوند – از تخریب مبلمان گرفته تا تولید بوهای ناخوشایند بدن را برجسته می‌کند.

هنگام مراقبت از هر حیوانی بارهای زیادی وجود دارد، اما عشق معمولاً از طریق آن پیروز می شود – و این همان چیزی است که کمپین به شدت از آن بهره می برد.

این تبلیغ یک دقیقه‌ای با هویت برند جدید و پلتفرم خلاقانه «ما همه برای حیوانات خانگی هستیم»، بیننده را با مجموعه‌ای از حیوانات خانگی زیبا مانند موش‌ها، سگ‌ها، گربه‌ها، ماهی قرمز و خرگوش و موقعیت‌هایی که هر کدام احتمالاً خودشان را پیدا می‌کنند، می‌برد. و برای کمک به مراقبت از آنها، اینجاست که Vets for Pets وارد می شود و غذا، ملافه، نظافت و خدمات دامپزشکی را ارائه می دهد.

همه این‌ها با سویه‌های میت‌لوف «من برای عشق هر کاری انجام می‌دهم (اما این کار را نمی‌کنم)» ​​برجسته می‌شود. این یک ترکیب قوی است.

کاترین ایمری، مدیر ارشد مصرف کننده در Pets at Home، گفت: “هدف ما به عنوان یک تجارت این است که جهان را برای حیوانات خانگی و افرادی که آنها را دوست دارند بهتر کنیم، و بیان برند جدید ما به ما کمک می کند تا وسعت خدماتی را که به آنها ارائه می دهیم نشان دهیم. فقط این کار را بکن.»

او اضافه کرد: «در مورد مراقبت از حیوانات خانگی، ما بیش از هر کس دیگری توسط بریتانیایی ها مورد اعتماد هستیم، و این به این دلیل است که ما در عشق و اشتیاق صاحبانشان سهیم هستیم. کمپین راه اندازی ما مبتنی بر بینش واقعی است و تمام کارهای شگفت انگیزی را که برای همراهان عزیزمان انجام می دهیم تجلیل می کند، و ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را زنده کنیم.”

این کمپین که توسط The&Partnership ایجاد شده است، قرار است برای یک دوره دو ماهه در سراسر تلویزیون بریتانیا اجرا شود.

ما فیلمی می‌خواستیم که در این رده قرار بگیرد. کریس کلارک، خلاق The&Partnership، توضیح داد: به جای ترسیم جنبه عالی مالکیت حیوان خانگی، جایی که گربه‌ها غذا را رد نمی‌کنند و سگ‌ها گوز نمی‌زنند، ما می‌خواستیم حقیقت را برجسته کنیم.