سیستم عامل جدید برای مراقبت های بهداشتی

سوتاریا می‌گوید، با این حال، ادغام بسیار بهتر در آینده‌ای نه چندان دور در راه است. و زمانی که این کار انجام شود، مدیریت اطلاعات سلامت امروز به اندازه ارسال تلگرام قدیمی به نظر می رسد. سوتاریا می‌گوید: «زیرساخت ابری که در همه جا فراگیر می‌شود، این پتانسیل را آزاد خواهد کرد. «اگر تصمیم بگیرید که داده‌های خود را به اشتراک بگذارید، پزشک از برنامه‌هایی که استفاده می‌کنید از مراحل و سطح استرس شما مطلع می‌شود و بسته‌های قرص هوشمند می‌توانند ثبت کنند که آیا داروی خود را مصرف می‌کنید یا خیر. اگر درد قفسه سینه دارید، امدادگران می توانند به سوابق شما در آمبولانس دسترسی داشته باشند و سابقه مداخله قبل از بیمارستان را با بیمارستان پذیرنده مبادله می کنند. پزشک اورژانس، درمان شما را قبلاً مرحله‌بندی می‌کند، زیرا او مشخصات خطر کامل شما را دارد، و شما را مستقیماً به آزمایشگاه کاتد می‌رساند.»

درک جدیدی از قدرت داده های سلامت متصل ممکن است این تغییر را آغاز کند. برای مثال، در ایالات متحده، ماهیت غیرمتمرکز مراقبت‌های بهداشتی از لحاظ تاریخی یک مسدودکننده بوده است، اما قوانین اخیر که داده‌های هسته‌ای EHR قابل همکاری را اجباری می‌کند و ادعا می‌کند که بیماران بر داده‌های سلامتی خود مالکیت دارند، این موضوع را تغییر می‌دهد.

سوتریا می گوید: «این دو ماده حرکتی را آغاز کرده اند که به اعتقاد من غیرقابل توقف است. “این یک تغییر بازی در حال حاضر است، زیرا قانون می گوید ارائه دهندگان باید این داده ها را در هر جایی که بیمار – صاحب داده ها – به آنها بگوید آنها را به اشتراک بگذارند، به اشتراک بگذارند.” پس از یک دوره طولانی از تدوین قوانین، این مقررات در اواخر سال 2022 اجرایی شد.

گزارش را دانلود کنید

این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.