نتفلیکس به رویداد کاملا مجازی تغییر می کند

هفته پیش رو در حال ایجاد یک تغییر عمده در آخرین لحظه است.

Adweek دریافته است که اولین رویداد هفته اولیه نتفلیکس، که در ابتدا برای 17 می در ساعت 5 بعد از ظهر در پاریس تئاتر نیویورک برنامه ریزی شده بود، از یک نمایش حضوری به یک ارائه مجازی تغییر می کند.

پخش کننده در یادداشتی چهارشنبه شب به شرکت کنندگان از این تغییر اطلاع داد و افزود: “ما مشتاقانه منتظر هستیم تا پیشرفت خود را در زمینه تبلیغات و جدول های آینده با شما به اشتراک بگذاریم. ما یک پیوند و جزئیات بیشتر را هفته آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.”

نتفلیکس به طور انحصاری به Adweek گفت که رویداد جدید “برای پخش تولید می شود”، با این حال، این رویداد دیگر در تئاتر پاریس برگزار نخواهد شد و دیگر پذیرایی پس از این رویداد وجود نخواهد داشت.

پخش کننده همچنین به Adweek تأیید کرد که “تصمیم گرفت که در ارائه نیز هیچ استعدادی نداشته باشد.”

نتفلیکس در ماه ژانویه در هفته اول موجی به راه انداخت و اعلام کرد که برای اولین بار در نمایشگاه تبلیغاتی سالانه، از جایگاه خالی عصر چهارشنبه پارامونت استفاده خواهد کرد.

تئاتر پاریس یک مکان طبیعی برای ارائه نتفلیکس بود، زیرا پخش کننده از سال 2019 سالن نمادین فیلم را خانه نامیده است. با این حال، انتخاب مکان کوچکتر نیز چالش هایی را برای بازاریابان ایجاد کرد.

ادویک پس از صحبت با او متوجه شد که این نمایش یکی از پرتقاضاترین برنامه‌ها برای شرکت‌کنندگان در هفته بود، و بسیاری از دیدن اولین پخش‌کننده‌ی بی‌تقدیر از تبلیغات تاریخی در ویترین تبلیغاتی هیجان‌زده بودند، اما تعداد صندلی‌های محدود تئاتر پاریس تهیه بلیت‌ها را دشوار می‌کرد. چندین خریدار

نتفلیکس دلیل رسمی این تغییر را ارائه نکرده است. با این حال، فقدان استعداد شبکه برای اولین رویداد نتفلیکس قابل ذکر است.

رویدادهای هفته اولیه معمولا استعدادهای اصلی را برای ایجاد هیجان در مورد پیشنهادات استودیو نشان می دهند. با این حال، با ادامه اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، مشارکت استعدادها همچنان یک سوال اصلی است، زیرا افراد مشهور نمی‌خواهند از خطوط اعتراض عبور کنند.

این اعتصاب که وارد دومین هفته خود می شود، از قبل باعث ایجاد اختلالاتی در طول سخنرانی های NewFronts شد، به طوری که تجمع کنندگان ورودی رویداد Peacock در Center415 در نیویورک را نیمه مسدود کردند.

علاوه بر رویداد NBCUniversal در رادیو سیتی موزیک هال در 15 مه، بر اساس گزارش ها، برگزیدگان قصد داشتند در خارج از رویداد 17 می نتفلیکس قبل از تغییر شرکت به یک ارائه مجازی اعتراض کنند.