محتوای Disney+ و Hulu برای ادغام در یک برنامه

Hulu به Disney+ می آید.

تا پایان سال 2023، دیزنی یک تجربه برنامه واحد را ارائه خواهد کرد که محتوای Hulu را در +Disney ترکیب می کند و برای مشتریانی که مشترک هر دو سرویس استریم هستند در دسترس است.

Disney+، Hulu و ESPN+ همچنان به‌عنوان گزینه‌های مستقل در دسترس خواهند بود، اما در جریان تماس سه‌ماهه دوم دیزنی در روز چهارشنبه، مدیرعامل باب ایگر گفت که او استراتژی جدید را به‌عنوان «پیشرفت منطقی» پیشنهادات مستقیم به مصرف‌کننده این شرکت می‌بیند.

“[It] فرصت‌های بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند، در حالی که به مشترکان بسته دسترسی به محتوای قوی‌تر و کارآمدتر می‌دهد، که منجر به تعامل بیشتر مخاطبان می‌شود و در نهایت منجر به تجربه پخش یکپارچه‌تر می‌شود.”

با انتشار این خبر درست در آستانه انتشار دیزنی در هفته آینده، ایگر پلتفرم تبلیغاتی تجربه ترکیبی را “بسیار هیجان انگیز” توصیف کرد، زیرا بیش از 40 درصد از مجموعه تبلیغات داخلی دیزنی قابل آدرس دهی است.

ایگر گفت که دیزنی بیش از 1000 تبلیغ کننده را در سال گذشته اضافه کرده است که در مجموع به 5000 تبلیغ کننده در سرتاسر پلتفرم استریم خود رسیده است که بیش از یک سوم آنها به صورت برنامه ای خرید کرده اند.

ایگر گفت: «از آنجایی که ما به این موضوع نگاه می کنیم، و پس از بحث دقیق و قابل توجه با تیم فروش خود به رهبری ریتا فرو، رشد قابل توجهی در تبلیغات دیجیتال رخ خواهد داد.

این شرکت همچنین امیدوار است که ترکیب Disney+ و Hulu فرصت دیجیتالی خود را برای ارائه تبلیغات دیجیتال و رشد تجارت تبلیغاتی خود افزایش دهد.

آخرین باری که یک شرکت رسانه ای بزرگ محتوا را از دو سرویس استریم ترکیب کرد، صنعت Paramount+ و Showtime را دریافت کرد – که اکنون در یک سرویس واحد ادغام می شوند. در حالی که دیزنی این گزینه را دارد که 33 درصد از سهام Hulu Comcast را از ژانویه 2024 خریداری کند، هنوز مشخص نبود که این شرکت چه برنامه‌ای برای انجام آن دارد.

«واقعاً به طور کامل مشخص نشده است که در این زمینه چه اتفاقی خواهد افتاد، به جز اینکه همانطور که ما بیشتر و بیشتر در آینده کسب و کار استریمینگ خود نگاه کرده‌ایم… واضح است که ترکیبی از محتوای موجود در Disney+ با سرگرمی عمومی بسیار مفید است. ایگر گفت: ترکیب قوی.

افزایش قیمت در راه است

در ماه دسامبر، دیزنی قیمت‌های Disney+، Hulu و ESPN+ را افزایش داد و انتظار می‌رود که یک بار دیگر در اواخر سال جاری شاهد قیمت بالاتری برای سطح بدون آگهی Disney+ باشد. Disney+ (با تبلیغات) در حال حاضر 7.99 دلار در ماه هزینه دارد و سطح بدون آگهی 10.99 دلار در ماه یا 109.99 دلار در سال است.