قالب‌های تبلیغاتی جدید طاووس حسی سینمایی دارند

من استریمری ندیده‌ام که خرید را به‌اندازه‌ای که فکر می‌کنم این محصول به‌صورت یکپارچه و شیک ادغام کرده باشد و مصرف‌کننده را در اولویت قرار دهد، زیرا زمانی که آنها نمایش مورد علاقه‌شان را تماشا می‌کنند – چه سرآشپز برتر یا غیر آن – نمی‌خواهند این کار را انجام دهند. برک به Adweek گفت. و این ویژگی و قابلیت محصول در حین پخش محتوا همراه است و به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد که چقدر می‌خواهد تعاملی داشته باشد یا اینکه می‌خواهد برای بعداً لیست خواسته‌ها را وارد کند.

آوردن خطی به جریان

این شرکت همچنین با آوردن Marquee Ads به Peacock از فرمت های خطی موفق خود استفاده می کند.

قالب خیمه شب بازی در ابتدا برای خطی ساخته شد و سپس برای استفاده از پیشنهاد زنده طاووس، ایجاد تعامل بین مارک ها و محتوای موجود در ورزش های زنده از طریق تابلوی امتیازات یا سایر مکان های برتر فراتر از دو و میدانی، توسعه یافت.

به گفته Winn، تبلیغات Marquee منجر به افزایش 57٪ در آگاهی از برند شده است، و نشان می دهد که بینندگان زنده نیز با تبلیغ کنندگان در مرکز محتوا درگیر شده اند.

زمانی که 57 درصد آگاهی از برند اتفاق می افتد، به این دلیل است که آنها چسبیده اند. ‘امتیاز چیست؟ چه اتفاقی در زمین می افتد؟ و ما می‌توانیم یک برند را وارد آن لحظه کنیم.» وین گفت. اما اخبار مربوط به این موضوع این است که به Peacock می رسد، بنابراین ما قادر به هدف گذاری داده ها هستیم. ما حتی می‌توانیم پیام‌های شخصی‌سازی‌شده‌تری ایجاد کنیم. ما واقعاً می‌توانیم برویم و این را به سطح بعدی ببریم.»

Peacock همچنین به دنبال تکامل تبلیغات مکث خود با فرمت Power Break است.

طبق NBCU، تبلیغات Power Break، تبلیغات مکثی مبتنی بر داده را تولید می‌کنند تا پیام برند را به صورت پویا سفارشی کنند – چه رنگ، چه زبان یا خلاقانه – تا با مخاطبان اولویت‌های مختلف طنین‌انداز شود. اگرچه این اولین تکرار این قالب است، اما این شرکت در حال برنامه ریزی برای مقیاس بندی محصول در آینده است.

«تصویر چیست؟ فراخوان اقدام چیست؟ چگونه با استفاده از نقاط داده یکپارچه NBCU ما ایجاد شده است تا واقعاً آن را ایجاد کند و آن را تقویت کند؟» وین گفت. “باز هم، یک ستون بزرگ برای ما شخصی سازی و قادر به فعال کردن داده ها محصولات است.”