قالب‌های تبلیغاتی جدید طاووس حسی سینمایی دارند

افزودن قدرت ستاره

فیلم‌های Universal Filmed Entertainment Group هم‌اکنون 45 روز پس از اکران خود در سینما به روی طاووس می‌رسند، و این شرکت گزارش می‌دهد که 95 درصد از بینندگان نظرات مثبتی نسبت به تجربیات تبلیغات سینمایی دارند، از جمله تبلیغات قبل از پخش شبیه‌سازی پیش‌نمایش‌های تئاتر و تبلیغات متوقف‌شده در راستای همسویی با تبلیغات ارگانیک. می شکند.

این شرکت همچنین از حامیان مالی کلیدی استفاده می کند و آنها را در فیلم های اصلی جدید مانند Shooting Stars، که سفر لبرون جیمز به عنوان یک بازیکن بسکتبال دبیرستانی را به تصویر می کشد، ترکیب می کند. این فیلم توسط Capital One، Google Pixel و State Farm حمایت مالی می شود. نسخه اصلی دیگر، برنارد و جن، اقتباسی بی نظیر از فیلم دهه 90 توسط ریچارد کورتیس، فیلمنامه نویس اصلی و با بازی ملیسا مک کارتی است.

ما به تمرکز خود بر مصرف کننده و بازاریاب بسیار افتخار می کنیم. بنابراین هر چیزی که ما ساخته‌ایم با در نظر گرفتن هر دو طرف مورد آزمایش تحقیقاتی قرار گرفته است. و سه سال بعد، کار می کند. نوآوری در DNA ما است و ما معتقدیم وقتی تبلیغات برای مصرف کننده کار می کند، برای بازاریاب هم کار می کند.