قالب‌های تبلیغاتی جدید طاووس حسی سینمایی دارند

طاووس جادوی صفحه نمایش بزرگ را به نمایشگرهای کوچک می آورد.

سال گذشته در NewFronts، Peacock دو قالب تبلیغاتی جدید را عرضه کرد تا بازاریابان را با تبلیغات درون صحنه به ستاره نمایش تبدیل کند. این بار، در ارائه IAB NewFronts در نیویورک در روز سه‌شنبه، استریمر NBCUniversal چهار نوآوری دیگر را اعلام کرد که با هم کار می‌کنند تا یک تجربه سینمایی کلی ایجاد کنند.

جنی برک، EVP، استراتژی تبلیغات در NBCUniversal، به Adweek گفت: «ما قدرت One Platform را که کل پلتفرم محتوا و فناوری NBC Universal است، به ارمغان می‌آوریم، و این تلاش‌ها را در بین پلتفرم‌ها و سپس در Peacock نیز افزایش می‌دهیم. و اضافه کرد که فرمت‌های جدید درایو دسترسی دارند و می‌توانند در وسعت محتوای NBCU مورد استفاده قرار گیرند.

قالب‌های جدید با بازخورد شرکای شورای استریمینگ طاووس، گروهی از تبلیغ‌کنندگان که به ساخت، آزمایش و یادگیری آنچه بیشتر در بین مخاطبان طنین‌انداز می‌شود، با قابلیت‌هایی که همه چیز از محتوای زنده تا تجارت را در بر می‌گیرد، اختصاص داده شده‌اند.

از جمله نوآوری‌ها، Spotlight+ است که برای برندها ساخته شده است تا در همه پلتفرم‌ها، محتواها و صفحه‌ها طنین انداز شوند. این تسخیر کامل برند به گونه‌ای طراحی شده است که بینندگان را در هر کجا که تماشا می‌کنند، به دست آورد، خواه اولین برداشت از Peacock باشد یا یک تصاحب پربیننده در تلویزیون در تاریخ‌های هدف‌مند.

طبق گفته Collette Winn، مدیر استراتژی و عملیات برای مشارکت های خلاق در NBCUniversal، Spotlight+ را می توان به عنوان “مالکیت کامل روز” خلاصه کرد.

هر روزی که برای شما مهم باشد – چه در آن روز پرتاب خودکار خود را انجام دهید یا نیاز به انتشار فیلم خود داشته باشید – ما یک مکانیسم قدرتمند و یک استراتژی در سراسر یک پلتفرم خود داریم، و نه فقط در اکوسیستم‌هایمان، بلکه در اکوسیستم شریکمان. وین گفت. ما کل اکوسیستم خود را می گیریم، طاووس هسته اصلی، مرکز آن است، و می توانیم با همان برداشت اولیه یا از طریق پخش و کابل و تلویزیون با آن موقعیت غلاف اصلی به آن دسترسی پیدا کنیم.

NBCU قبلاً Must ShopTV را معرفی کرد، یک نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی که به طرفداران اجازه می‌دهد محصولاتی را که در محتوای NBCU ظاهر می‌شوند، در نمایشگاه فناوری و داده One23 خود در اوایل سال جاری بخرند. در NewFronts، این شرکت سفر مصرف‌کننده Must ShopTV را به نمایش گذاشت و نشان داد که چگونه بینندگان می‌توانند آیتم‌ها را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنند و در حین تماشا تجربه‌های سفارشی‌سازی شده را دریافت کنند.