شبنم کوه سخت راجر را به دهکده بازنشستگان فلوریدا پرتاب می کند

تعداد زیادی از فلوریدیایی ها مدت ها قبل از باز شدن استخر محله شان شروع به صف کشیدن کردند، و پس از آن، آنها به سرعت به کار مشغول شدند: رقصیدن با موسیقی زنده، گرفتن عکس های گروهی، انجام برزخ و نمونه کوکتل کنسرو شده جدید با یک ضربه مرکبات. .

گردهمایی اخیر که توسط Hard Mountain Dew برگزار شد، همه مقدمات یک حماسه بهاری را داشت. چون اینطور بود – به جز مهمانان هزاره ها در میامی یا دانشجویان کالج در ساحل دیتونا نبودند.

شرکت کنندگان افرادی بودند با سن خاصی که در یک جامعه بازنشستگان در شهر خواب آلود خلیج فارس در بندر شمالی، در نیمه راه بین فورت مایرز و تامپا زندگی می کردند. ساکنان به Hard Mountain Dew کمک کردند تا طعم جدیدی به نام Livewire را راه اندازی کند، در حالی که به یک برنده مسابقه 34 ساله نشان دادند که چگونه آنها را “The Dew” انجام می دهند.

این رویداد حداقل چند نکته را ثابت کرد: بازنشستگان زمخت یک افسانه شهری نیستند و شرکت کنندگان با دقت انتخاب شده و مکان به ظاهر نامتجانس می توانند یک شیرین کاری بازاریابی را به زندگی باشکوهی بیاورند.

واقعا؟

اریکا تیلور، مدیر ارشد برند، به Adweek گفت: هدف Hard Mountain Dew این بود که «به چیزهای عجیب و غریب، غیرمنتظره و کاملاً ظالمانه ضربه بزند – و بله، شاید امیدوار باشیم که نوشیدنی‌ها واقعاً فکر کنند؟» “همه اینها به نام ارائه فرصت ها و تجربیات یک بار در زندگی به طرفداران است.”

یک برنده 34 ساله مسابقه به سالمندان در فلوریدا می‌پیوندد تا بهار را بهار کند.شبنم کوه سخت

رویداد “قطعا بیش از 21 سال” که توسط شرکت روابط عمومی گولین سازماندهی شد، بیش از 300 نفر از ساکنان دهکده بازنشستگان 55 ساله و بیشتر از آبشار Cypress را به خود جلب کرد. مسلماً آن‌ها نسخه ی نمایشی «Hard Mountain Dew» نیستند.

اما مردی از کارولینای جنوبی به نام برایان اندرسون نماینده مخاطبان هدف است و پس از برنده شدن در این سفر از برند، یکی از چهره های کلیدی در مهمانی بود.

اندرسون در ویدیوی این برند که در یک روز آفتابی درخشان در اواسط مارس گرفته شده است، می‌گوید: «بهترین بخش روز ملاقات با همه این افراد زیبا، گفت‌وگو با افراد فوق‌العاده‌ای بود که می‌دانند چگونه مهمانی کنند.