نتفلیکس با لاکوست شریک می شود تا مد را وارونه کند

اتفاقات عجیب‌تری با تمساح لاکوست در حال رخ دادن است.

خط بالایی

روز دوشنبه، نتفلیکس و لاکوست از همکاری‌ای رونمایی کردند که مد و هواداران را با هم ترکیب می‌کند.

در مجموعه جدیدی که در 12 آوریل منتشر می‌شود، لاکوست از جهان‌های مختلف پخش‌کننده از جمله Stranger Things، Bridgerton، Lupin، Money Heist، The Witcher، Sex Education، Shadow & Bone و Elite جشن خواهد گرفت.

بین خطوط

هشت نمایش برجسته در این مجموعه به دلیل ارزش هایی که منتقل می کنند و تنوع مخاطبانشان انتخاب شده اند.

جاش سایمون، معاون محصولات مصرفی در نتفلیکس، در بیانیه‌ای گفت: «ما فکر می‌کنیم محصولات می‌توانند رسانه قدرتمندی برای داستان‌گویی باشند و همکاری با Lacoste فرصتی منحصر به فرد برای ترکیب دنیای مد و سرگرمی است. “این مجموعه روشی جذاب و خلاقانه برای طرفداران است تا عشق خود را به داستان ها و شخصیت های ما ابراز کنند.”

به گفته این شرکت‌ها، لباس‌های بدون جنسیت Lacoste شامل لباس‌های تمساح نمادین این برند از نمایش‌های مورد علاقه طرفداران نتفلیکس روی پولو، گرمکن، لباس‌های ورزشی و موارد دیگر است.

برای Stranger Things، کروکودیل به Demogorgon تغییر می کند. و با اشاره به ملکه شارلوت از بریجرتون، این شخصیت یک کلاه گیس بزرگ به تن می کند.

قطعات دیگر عبارتند از چاپ سراسری toile de jouy مانند، با کروکودیل ها بین تصاویر پلت فرم استریم.

تصویر
ملکه شارلوت از بریجرتون تحت درمان سلطنتی قرار می گیرد.لاکوست و نتفلیکس

کاترین اسپیندلر، معاون Lacoste گفت: “ما از این همکاری خرسندیم، که منجر به یک رویارویی منحصر به فرد بین دو جهان ما و دو مرجع جهانی خلاقیت و نوآوری شده است، هر دو با قدرتی بی نظیر برای گرد هم آوردن جوامع از همه طبقات زندگی.” مدیر عامل. مجموعه ای که از همکاری ما به وجود آمده است، تجسم این برخورد قدرتمند، کدها، تأثیرات و دانش مربوطه ما است.»

به عنوان بخشی از این همکاری، ویدیوهایی ساخته شده است که تمساح را در دنیایی از لاکوست با نمایش های نتفلیکس نشان می دهد.