شبنم کوه سخت راجر را به دهکده بازنشستگان فلوریدا پرتاب می کند

اختلاط مهمان افتخاری جوان با شهروندان مسن بخشی از جذابیت این بدلکاری بود، و همچنین بیرون بردن آن از یک مکان معمولی کلوپ شبانه و قرار دادن آن در مکانی که بیشتر به خاطر شافلبورد و فال ماهجونگ معروف است.

جغرافیا منطقی بود زیرا فلوریدا بر اساس نام تجاری “مترادف با مرکبات، تعطیلات بهاری و ساکنان کمی فراتر از سن قانونی نوشیدن است”. اما تعبیه در یک مجتمع بازنشستگی و ایجاد محتوا در اطراف آن، به این برند قلاب چشم نوازی برای کمپین رسانه های اجتماعی داد.

تصویر
مهمانان مهمانی «بی‌تر از ۲۱ سال» ۷۵۰ قوطی از طعم مرکبات جدید Hard Mountain Dew، Livewire، نوشیدند.شبنم کوه سخت

تیلور گفت: «راه اندازی یک نوشیدنی الکلی جدید در یک جامعه بازنشستگان قبلاً هرگز انجام نشده است – ما بررسی کردیم! – بنابراین احساس می کردیم که این چیز خاصی خواهد بود.

فقط یک عدد

در طول این رویداد که بیش از زمان برنامه ریزی شده سه ساعته خود را طی کرد، هیولاهای پارتی OG “بیش از 750 قوطی” از Hard Mountain Dew مصرف کردند و سعی کردند “چترها، پوسترها و شناورهای مارک دار را با آنها به خانه ببرند – یا برای ارسال به تیلور گفت: نوه ها.

تیلور گفت، جمعیت “ناامید نشدند و به سرعت ثابت کردند که سن فقط یک عدد است”، و اشاره کرد که Hard Mountain Dew ممکن است برخی از “حامیان نام تجاری پرشور” جدید را در میان جمعیت مسن اضافه کرده باشد.

اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، “قطعا بیش از 21” کاملاً برند است. Hard Mountain Dew، همکاری پپسی کو و شرکت آبجو بوستون، شخصیت فوق‌العاده خود را در اوایل سال 2022 در سه ایالت معرفی کرد. مسابقه‌ای در رسانه‌های اجتماعی از مصرف‌کنندگان پرسیده شد که برای اولین طعم محصول از طریق تبلیغاتی «تا کجا پیش می‌روید» حاضرند چه کاری انجام دهند.