در این قسمت از Brave Commerce، سندی هاوکینز، مدیر کل تجارت الکترونیک ایالات متحده در TikTok، به ریچل تیپوگراف و سارا هافستتر میپیوندد تا درباره قدرت گنجاندن TikTok در استراتژی برند شما صحبت کند.
هاوکینز تأکید میکند که رویکرد تجارت اجتماعی TikTok مردم را گرد هم میآورد تا محصولات را از طریق نسخه جدیدی از دهان به دهان کشف کنند. او تاکید میکند که ذهنیت تجارت در حال حاضر در این پلتفرم وجود دارد، زیرا احتمال تبدیل شدن به جامعه TikTok در مقایسه با کاربران روی پلتفرمها، ۱.۵ برابر بیشتر است.
هاوکینز همچنین به اشتراک میگذارد که چگونه TikTok دائماً روشهای جدیدی مانند بازاریابی وابسته را آزمایش میکند و از آنها یاد میگیرد تا استراتژی تجاری خود را بهبود بخشد. علاوه بر این، او بر اهمیت اصالت و ایجاد مشارکت سازنده به منظور ایجاد جوامع موفق در رسانه های اجتماعی تأکید می کند.
بنابراین، آینده TikTok چیست؟ هاوکینز به اشتراک میگذارد که اگرچه این پلتفرم هنوز در مرحله آزمایشی خود است، اما TikTok بر ایجاد یک بازار بینظیر ایالات متحده متمرکز است که در آن جامعه و سازندگان ارزش زیادی دارند.
خوراکی های کلیدی:
- رویکرد جامعه TikTok باعث موفقیت تجارت الکترونیک می شود.
- اعتبار و مشارکت سازنده کلید ایجاد جوامع موفق در رسانه های اجتماعی است.
- TikTok با ارائه یک تجربه یکپارچه تجارت یک مرحله ای موفق می شود.