Vital Farms Gut Miami را به عنوان Creative AOR جدید انتخاب می کند

ویتال فارمز با مفهوم «سرمایه داری آگاهانه» در میان تولیدکنندگان تخم مرغ متمایز است، که برای همه درگیر در فرآیند کشاورزی از کشاورزان گرفته تا مصرف کنندگان و حتی حیوانات سودمند است.

این شرکت همچنین به دلیل تبلیغات برجسته از آژانس Preacher شهرت داشت. هر دو شرکت مستقر در آستین، تگزاس، با تولید تبلیغاتی که فراتر از سخنگوهای معمولی کشاورز در یک مزرعه بود، با برجسته کردن تخم‌های پرورش یافته در مرتع با جوجه‌های انتقام‌جو، مرغی که عکس می‌گیرد، و با نشان دادن چه قفسی، مزارع شرکتی را فراخوانی کردند، یکدیگر را تقویت کردند. رایگان واقعاً به معنای تلاش برای حفظ آن “Bullsh*t Free” است.

Vital Farms پس از حضور در آژانس از سال 2017، اکنون از Preacher جدا شده است و Gut Miami را به عنوان آژانس رکورددار خود برای کمک به پیشبرد فصل بعدی رشد نام تجاری مخرب وارد کرده است.

کاترین مک کئون، مدیر ارشد مالی در Vital Farms به Adweek گفت: “Gut یک تیم بسیار با استعداد دارد که به همان اندازه ما متعهد به شفافیت و داستان سرایی جسورانه است.” ما با هم معتقدیم که می‌توانیم کارهای خلاقانه متحول‌کننده‌ای را توسعه دهیم که به آگاهی برند ما ادامه می‌دهد، و برای اعتقادی که برای هدفمان برای بهبود زندگی مردم، حیوانات و کره زمین از طریق غذا داریم.»

Gut قبلاً اولین کار خود را برای Vital Farms تولید کرده است، یک کمپین روز ولنتاین به نام “تخم مرغ بر روی آن قرار دهید” تا زمانی که جهان در مورد قیمت تخم مرغ یا “تبعید تخم مرغ” صحبت می کرد، آگاهی از برند را افزایش دهد. چیزی که در ابتدا به عنوان یک تبلیغ جواهرات سیاه و سفید ظاهر شد، در نهایت یک بازی حیله گرانه در مورد چگونگی نشان دادن عشق از طریق دادن یک تخم مرغ به کسی بود. همچنین مسابقه ای برای برنده شدن یک مادام العمر تخم مرغ و نامه ای سرگشاده از مدیر عامل Vital Farms در مورد وضعیت صنعت به نمایش گذاشت.

مک کئون افزود: “ما می خواهیم مردم را وادار کنیم که در مورد صنعت غذا متفاوت فکر کنند و خود را به خانواده های بیشتری معرفی کنیم.” شیمی واقعی بین دو تیم ما وجود دارد – که در کل زمین و در اولین کمپین ما که در روز ولنتاین راه اندازی شد، واضح بود. دو تیم ما می‌خواهند یکدیگر را به روش‌های درست به سمت یک کار بزرگ و موفقیت‌آمیز سوق دهند.»

به گفته آژانس، اولین کمپین در کمتر از یک هفته از مفهوم تا اجرا ایجاد شد.

Vital Farms یک نام تجاری باورنکردنی است و ما هیجان زده هستیم که با مشتری کار کنیم که واقعاً به ایده های خلاقانه که جسورانه و از نظر فرهنگی مرتبط هستند، اهمیت می دهد و اهداف مشترک ما در نهایت ادامه ایجاد آگاهی از نام تجاری و عشق به نام تجاری برای آنها است. آندریا دیکز، مدیر عامل جهانی Gut گفت: دراز مدت.

Ricardo Casal، CCO آمریکای شمالی و شریک Gut به Adweek گفت که آژانس می‌خواهد Vital Farms قادر به تمرکز بر آنچه که به بهترین وجه انجام می دهد، یعنی آوردن غذای اخلاقی به میزها در سراسر کشور است، در حالی که آژانس بر ایجاد آثار فرهنگی مرتبط و جسورانه برای Vital Farms تمرکز می کند که از طریق ایجاد ارتباط بین مصرف کنندگان، آگاهی و وفاداری بلندمدت به برند را ایجاد می کند. با هدف Vital Farms.