خطرات بالای مهندسی زمین خورشیدی و ردیابی حالات دانشجویان

دو آینده نظری را تصور کنید: یکی که در آن کشورها با انعکاس نور خورشید به فضا با تغییرات آب و هوایی مقابله می کنند و دیگری که در آن جهان همچنان گرم می شود. تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد، اما تغییرات کوچکتر و ظریف تر نیز وجود دارد.

برای مثال مالاریا را در نظر بگیرید. تا سال 2070، خطر کلی انتقال مالاریا در دو جهان تقریباً یکسان است. اما در نسخه مهندسی زمین فرضی زمین، خطر بیماری روی نقشه، از شرق به غرب آفریقا منتقل شده است.

این سناریوها بر مبادلات پیچیده‌ای تأکید می‌کنند که می‌تواند با مهندسی زمین خورشیدی همراه باشد. و آنها سؤالات دشواری را در مورد اینکه چه کسی می‌تواند تعیین کند که چگونه یا آیا جهان از ابزارهایی استفاده می‌کند که کل سیستم آب و هوایی را تغییر می‌دهند، به روش‌هایی که ممکن است برای بسیاری مفید باشد اما خطرات جدیدی را برای برخی ایجاد کند، استفاده می‌کند، مطرح می‌کنند. داستان را کامل بخوانید.

-جیمز تمپل

معلمان در دانمارک از اپلیکیشن ها برای بررسی روحیات دانش آموزان خود استفاده می کنند

هیچ کس نمی داند چرا، اما تنها در چند دهه، تعداد کودکان و جوانان دانمارکی مبتلا به افسردگی بیش از شش برابر شده است.

برای کمک به حل این مشکل، برخی از مدارس پلتفرم هایی را اتخاذ می کنند که به طور مکرر از دانش آموزان در مورد شاخص های مختلف رفاه نظرسنجی می کنند و از الگوریتم هایی برای پیشنهاد موضوعات خاص برای تمرکز کلاس استفاده می کنند.