بازگشت همبرگر مک دونالد برای سرقت کلاسیک ها

هامبورگر مک دونالد یکی از شناخته شده ترین طلسم های فست فود است. به عنوان فویل به رونالد مک دونالد دوست داشتنی، شیطنت ساز دست از هر چیزی برای سرقت و احتکار آخرین برگر برای خودش نمی گذارد. اما در چند سال گذشته، محل نگهداری هامبورگ ناشناخته بوده است.

حالا جنایتکار حیله گر مواد غذایی برگشته است – و به کارهای بد همیشگی خود رسیده است. مک دونالد و آژانس Wieden+Kennedy شخصیت دزد را احیا کرده اند تا به روز رسانی های منوی کلاسیک برگر خود را تبلیغ کنند.

در جدیدترین کمپین این برند، اولین دست‌سرخ فراری نشان داده می‌شود که یک مک‌دونالدز محلی را جابه‌جا می‌کند. او آنچه را از طریق دوربین دوچشمی خود می بیند دوست دارد: نسخه های تازه شده بیگ مک، مک دابل، چیزبرگر، چیزبرگر دوبل و همبرگر.

نقطه دوم دزدی هامبورگ را به تصویر می کشد که در آن او به داخل رستوران می افتد تا یک سینی ساندویچ را بدزدد. بینندگان دزد را از روی لباس راه راه معمولی، کراوات برگر، ماسک سیاه، فدورا و شنل او می شناسند.

مک دونالد از طلسم کلاسیک برای انتشار اخبار مربوط به تغییرات همبرگر خود استفاده می کند، تغییراتی که در چندین شهر ساحلی غربی از جمله لس آنجلس، سیاتل، پورتلند و سانفرانسیسکو منتشر شده است و تا اوایل سال 2024 در تمام رستوران های سراسر کشور در دسترس خواهد بود. از جمله نان های نرم تر و سس بیگ مک بیشتر، اولین بار در بازارهای بین المللی مانند استرالیا، کانادا و بلژیک معرفی شد.

«برگرهای کلاسیک ما همان چیزی است که مک دونالد را معروف کرد. آنها در طول سال ها تبدیل به یک نماد فرهنگی شده اند. طارق حسن، مدیر ارشد بازاریابی و تجربه مشتری مک‌دونالدز در ایالات متحده، در بیانیه‌ای گفت: ما این فرصت را دیدیم که تغییراتی را در آشپزخانه‌هایمان ایجاد کنیم تا آنها را حتی خوشمزه‌تر کنیم و به آنچه که مردم در وهله اول بیشتر دوست داشتند، برگردیم. . “برای اطلاع رسانی، ما یک مک دونالد مورد علاقه – Hamburglar – را باز می گردانیم، زیرا چه راهی بهتر برای نشان دادن اینکه چقدر خوب هستند از اینکه بدنام ترین دزد همبرگر را در کمپین بازاریابی خود آزاد کنیم، همانطور که او سعی می کند خود را بدست آورد. بهترین همبرگرهای ما را در اختیار داریم.»